01-01-2015, 08:53 PM
Jätkan samat teemat, ei viitsi uut teha
Autoks w124 diisel, nagu ikka, 4. automaat 722.4 kastiga. Kast on pekkis, ise käiku ei vaheta(vahetab 40km/h pealt juba 4 käigu ära) Kickdowni ei tee. Vahetasin kd lüliti ära(ennem ei old üldse, aint pistik rippus???) Vahetasin ka kasti õli ära, asi paremaks ei läind. Proovisin ka kasti trossi reguleerida, kuid tulemuseta siiani. Mingiaeg avastasin, et kasti ei jookse vaakumit, tõin prooviks vaakumvooliku otse pumbast kastini, kuid see hakkas veelhullemini lollitama(peksab segast, vahetab käiku nii kuidas ise tahab enamasti peksab 3. ja 4. vahel suvaliselt) Reguleerimine ka ei andnud tulemust, seega on se kast omadega küpse, midagi rohkemat ma temaga teha ka ei oska.
Lisaks tagurpidi käik libiseb julmalt, väiksemast kühmust/künkast üle ei lähe, kui piisavat hoogu pole!(paksem lumi jne) Peale selle, soojast peast vahest! libistab pikalt teiselt kolmandale(kui sundkäikudega sõita)
Nüüd selline küsimus:
722.4->722.6 või 722.5?
, et kui teha kasti vahetus, siis teha juba ka 5 käiguliseks. Lisaks tundub, et sellist kasti on lihtsam saada, kas on üldse mõtet?
Esimene küss: millline kast täpsemalt? Minu teada peaks seda kasti leiduma ka w124 enda all, kuid infot selle kohta leidnud ei ole, et milline(sed) täpsemalt.
Teine: Palju ja kas üldse juhtmestiku peab muutma, juhtblokk?
Turbiin ja kasti kinnitused ilmselt samad mis hetkel, loodan et ka kardaani muhv?
Autoks w124 diisel, nagu ikka, 4. automaat 722.4 kastiga. Kast on pekkis, ise käiku ei vaheta(vahetab 40km/h pealt juba 4 käigu ära) Kickdowni ei tee. Vahetasin kd lüliti ära(ennem ei old üldse, aint pistik rippus???) Vahetasin ka kasti õli ära, asi paremaks ei läind. Proovisin ka kasti trossi reguleerida, kuid tulemuseta siiani. Mingiaeg avastasin, et kasti ei jookse vaakumit, tõin prooviks vaakumvooliku otse pumbast kastini, kuid see hakkas veelhullemini lollitama(peksab segast, vahetab käiku nii kuidas ise tahab enamasti peksab 3. ja 4. vahel suvaliselt) Reguleerimine ka ei andnud tulemust, seega on se kast omadega küpse, midagi rohkemat ma temaga teha ka ei oska.
Lisaks tagurpidi käik libiseb julmalt, väiksemast kühmust/künkast üle ei lähe, kui piisavat hoogu pole!(paksem lumi jne) Peale selle, soojast peast vahest! libistab pikalt teiselt kolmandale(kui sundkäikudega sõita)
Nüüd selline küsimus:
722.4->722.6 või 722.5?
, et kui teha kasti vahetus, siis teha juba ka 5 käiguliseks. Lisaks tundub, et sellist kasti on lihtsam saada, kas on üldse mõtet?
Esimene küss: millline kast täpsemalt? Minu teada peaks seda kasti leiduma ka w124 enda all, kuid infot selle kohta leidnud ei ole, et milline(sed) täpsemalt.
Teine: Palju ja kas üldse juhtmestiku peab muutma, juhtblokk?
Turbiin ja kasti kinnitused ilmselt samad mis hetkel, loodan et ka kardaani muhv?