30-12-2014, 08:45 PM
Armatuuri läheb eraldi üxik pistik. See mis sul esimese anduri 1 klemmi küljes on. Juhe peax vist olema minu mäletamist mööda rohelist värvi selle musta isolatsiooni all. Pildil paistab see juhe kokku murtud. Äkki on juhe kannatada saanud või pistik oksüdeerunud. Vaata see üle ja puhasta.
R4-jadel esineb vähem lagunevat juhtmestikku, kuigi ex vanadel autodel võib olla juhtmete isolatsioon kõvax tõmbunud ja juhtmete liigutamisel praod sisse tulnud, mida mööda pääseb niiskus juhtmeni ja ajapikku roostetab juhe läbi. Ka võivad olla juhtmed kannatada saanud pistiku juurest kuna keegi on neid kunagi valesti sikutanud ja enamik kiude purux venitanud ja hilisemal liigutamisel võivad need viimasedki terved kiud alla anda.
See kehva juhtmestik on rohkem R6-te mure, vähemalt mina isiklikult ei ole näinud R4-ja (1.8, 2.0 ja 2.3 KE-Jet mootoreid pean silmas) juhtmestikku, mille isolatsioon pudenex nagu see R6-te puhul esineb. Võib-olla keegi, kes rohkemate exemplaridega kokku puutunud on, oskab mu väidet kinnitada või ümber lükata.
R4-jadel esineb vähem lagunevat juhtmestikku, kuigi ex vanadel autodel võib olla juhtmete isolatsioon kõvax tõmbunud ja juhtmete liigutamisel praod sisse tulnud, mida mööda pääseb niiskus juhtmeni ja ajapikku roostetab juhe läbi. Ka võivad olla juhtmed kannatada saanud pistiku juurest kuna keegi on neid kunagi valesti sikutanud ja enamik kiude purux venitanud ja hilisemal liigutamisel võivad need viimasedki terved kiud alla anda.
See kehva juhtmestik on rohkem R6-te mure, vähemalt mina isiklikult ei ole näinud R4-ja (1.8, 2.0 ja 2.3 KE-Jet mootoreid pean silmas) juhtmestikku, mille isolatsioon pudenex nagu see R6-te puhul esineb. Võib-olla keegi, kes rohkemate exemplaridega kokku puutunud on, oskab mu väidet kinnitada või ümber lükata.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!