13-12-2014, 07:35 PM
Kolmanda pealt teisele vahetades kostub siiani undamist ning varem ei tahtnud teine sees püsida, kuid see probleem lahenes peale hambutu veohargi vahetust. Nimelt simese pealt teisele minekul tuli kangi hoida mõne sekundi jooksul oma asendis paigal, muidu kukkus pooleldi välja ja hakkas kõrisema. Esimene tekitas lõpuks kohalt minnes vaid jõnksatusi (ilmselt polnud hambumist veohargi sees) ning parem variant tundus siduriga mängides teise käiguga alustada. Tagumine käik ei läinud sisse (kostusid raginad ja auto tuli korraks välja suretada tagumise käigu lülitamiseks) -- aitas siduri töösilindri vahetus, mille mansettide vahelt voolas ohtralt mahla.
Siiski jah, kastis polnud viga, enamus probleemidest kadus teiste varuosade vahetamisel vaid see esmalt nimetatud kolmanda pealt teisele vahetamisel kostuv heli. Ei saa välistada, et toimin ise valesti ning peaks käiguvahetuse tegema veelgi madalamal kiirusel (kui sünkronisaatorid läbi).
Siiski jah, kastis polnud viga, enamus probleemidest kadus teiste varuosade vahetamisel vaid see esmalt nimetatud kolmanda pealt teisele vahetamisel kostuv heli. Ei saa välistada, et toimin ise valesti ning peaks käiguvahetuse tegema veelgi madalamal kiirusel (kui sünkronisaatorid läbi).
(12-12-2014, 11:44 AM)V@hh Kirjutas: Kasti võiks kohe mängust välja jätta, pole 20 aasta jooksul kohanud sellist vanakooli MB manukasti mis oleks peetis või mingitki häält teinud, kuigi mõnest on välja tulnud lasta valget emulsiooni
Reeglina manuaalkast hakkab häält tegema aeglustavate või kiirendava käigu peal, otsekäigul - antud juhul 4 käigul on vaikus.