13-12-2014, 10:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2014, 11:05 AM ja muutjaks oli djmaq.)
Nõustun, et talvesoolad ja niiskus head masinale ei tee ning hetkel peaks ehk kevadet ootama. Oleks tegu prillikiviga, siis kindlasti konserveeriks ära, kuid minul mitte musta numbri pretendent -- vanasõiduk -- vaid lihtsalt vana sõiduk, millel ehk miljon kilomeetrit turjal, lisaks keevitatud, remonditud...
Antud juhul tähendaksid keretööd ilmselt päris osadeks võtmist
Sellise väitega oleks täiesti nõus, lihtsalt tuleb mõned sõidud teha kuniks koos püsib Nii käigukastile kui difrile valasin õli juurde kuni punni servani, lisaks sai sügisel difri kaas maha võetud ja peale seda päris uus õli sisse valatud (tagumise parema veovõlli vahetusel tuli vabastada stopper). Õlivaeguses diferentsiaal hakkab ka undama, kuid mul kostub eest.
Antud juhul tähendaksid keretööd ilmselt päris osadeks võtmist
(11-12-2014, 10:25 PM)Veskioja Kirjutas: Võiks keretöödega alustada ja talvel sellega sõitma küll ei peaks,nii toimiks ise,lgp
Sellise väitega oleks täiesti nõus, lihtsalt tuleb mõned sõidud teha kuniks koos püsib Nii käigukastile kui difrile valasin õli juurde kuni punni servani, lisaks sai sügisel difri kaas maha võetud ja peale seda päris uus õli sisse valatud (tagumise parema veovõlli vahetusel tuli vabastada stopper). Õlivaeguses diferentsiaal hakkab ka undama, kuid mul kostub eest.
(12-12-2014, 11:18 AM)tomm49 Kirjutas: Elu pidi olema liiga lühike et heal autol seista lasta
Undamise koha pealt veel niipalju et kast vs tagasild peaks olema kõrvaga eristatav. Kasti õlitase on normis?