07-12-2014, 07:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2014, 07:30 PM ja muutjaks oli Old_timer.)
(04-12-2014, 10:25 AM)Treiku Kirjutas: Eesmisel radiaatoril peabki olemine ülemine lõdvik soe ja alumine külm, muidu poleks radiaatoril jahutusüsteemis ju mitte mingit mõtet, kui mootorile juhitakse jahutuseks peale tagasi juba varem kuumaks köetud jahutusvedelik.
Kas magnetklapid on kinni või salongiradiaator on umbes ja tsirkulatsiooni ei toimu. Muud loogilist põhjendust mina ei näe kui pump lööb.
Sai siis magnet klapid vahelt ära võetud .
Aga midagi paremaks ei läinud . Õrnalt leiget tuleb .
Aga avastasin , et salongiradika väljatulev otsa voolik on väga kuum , sisseminevate oma külm . terve see toru on pm külm , mis termostaadi juurest tuleb ja läheb salongi radikasse .Kui lisa pump järgi on , siis lähevad need torud soojemaks
Salongiradika torud otsad sai lahti võetud ja läbi puhutud ja õhk liikus väga vabalt läbi .
Selline tunne , nagu ei tpimusk seda loomulikku jahutus vedeliku sirkulisatsiooni .
Minu põrgu , Minu reeglid !