07-12-2014, 09:06 AM
Sobib ikka. Käimarid on kinnituse poolest kõik sarnased. Ainult kui soovid vahetada autol millel oli enne peal 2.0 või 2,5 diisel siis pead arvestama suuremate ümber ehitustega sest ... 3.0 asub käigukast asendi poolest tagapool. See tähendab - teine käigukasti kande tala, lühem kardaan ning käikude lüliti hoob on teine. Kuna 3.0 on ka võimsam, siis ilmselt jääb ka differ liiga aeglaseks (ja siis hakkab ka spidomeeter valetama) ... kui vahetad difri siis peaksid ka poolassid vahetama... see on ilmselget miinimum mida vaja ette võtta .... samas kui doonor kõrval, siis asi täitsa lihtne ...
(07-12-2014, 02:11 AM)Sasskin Kirjutas: Kas selline asi automaatkäigukasti suhtes läheb läbi?
Pean silmas OM601 2.0D asemele 603 3.0D vabalthingav.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel