28-11-2014, 11:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2014, 08:48 PM ja muutjaks oli mparn.)
Tänud. Homme hakkan uurima seda asja lähemalt.
Tegin katse, sõitsin mootori töötempi. Suretasin välja, pistik maha ja tiirutasin veel tükk aega - ikka sama tulemus. Järgmisena peaks siis kruvid lahti tegema ja seest seda uurima? Samas kui pistik peale panna kui masin väljas aga süüde sees, siis ei käi klõpsugi, nagu ülaltoodud youtube videos oli.
Tegin lahti, klapp tundus seest korralik.
Olen nüüdseks seda viga analüüsinud erinevate välismaiste foorumite läbi terve nädalavahetuse vahelduva eduga.
Lugesin ka kliimaseadme pealt koode
01.00
02.-08
03.14
04.20
05.-06
06.37
07.01
08.07
"01 The in-car temperature sensor. -
02 The bumper temperature sensor. -
03 The temperature of the left side heater core. -
04 The temperature of the right side heater core. -
05 The temperature at the evaporator sensor. -
06 The engine coolant temperature.
07 The barometric pressure of the Freon.
08 The Freon temperature. "
Numbrid loetud suht külma mootoriga, sooja mootoriga on mootori temp. 87-88 ja vasak pool soojendusradikast 10-14 , parem pool 26-30.
Lugedes avastasin ka, et freooni surve on "01", ehk tühi.
Mõned inimesed on saanud abi kõigest freooni täitmisest, ning kõik toimib korralikult. Omale tundub natuke imelik et kuidas saab freooni puudumine mõjutada salongi kütmist.
Loodan homme saada abi mõnelt mercedest tundvalt ettevõttelt diagnostika näol. Äkki saan murele lahenduse. Ikka jube sõita külma salongiga selliste ilmadega.