13-11-2014, 06:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 06:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-11-2014, 06:05 PM)MbLammutus Kirjutas: Huvitav küll, oleme pannud w210 le w124 hüdroamorte ja vastupidi ja siiamaani autod sõidavad. Kõige parem on veel minna Silberautosse, seal mehed hakkavad kohe peast kinni hoidma. On olemas liik inimesi, kes lihtsalt ajavad kataloogist rida aga reaalsest elust ei tea midagi.
Huvitav, et on inimesi, kes reaalsete faktide asemel räägivad oma meeletutest kogemustest, kuid mitte tegelikest numbritest... Mina võin ka öelda oma kogemusest, et S123 tagaamordid on asendatavad mosse esiamortidega. Lihtsalt tuleb natuke viilida, natuke puurida, sobitada puksid ja teha ringi alumine kronsa. Sõidab ja amortiseerib.
Kordan oma küsimust: kas S124 ja S210 tagaamortide pikkus on sama, vooliku nipli keere on sama, alumise liigendi poldiavade tsentrivahe on sama ja ülemise kinnituse mõõdud on samad? Imelihtne ju, kui mõlemad on ees ja supler käepärast.
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Suurepärane võimalus demonstreerida oma proffessionaalsust ja panna netikõvatajad paika
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)