20-10-2014, 03:44 PM
Kui roolisammast vaadata, siis leiab käigukangi koha. Tundub, et isegi hilisel '75 aastal leidus mudeleid, mille käigukang asus roolil (keegi tuttav väitis olevat taksoversiooni eripära). Keskkonsoolil oli noaga auk lõigatud põrandasse, hoovastik samas kindlalt all. Kinnituste osas olidki kohad ehk olemas (nt sama sedaankere puhul võisid käigud asuda nii roolisambal kui põrandal). Suvel panin kurvasilmsele bensumasinalt pärit armatuuri, kuhu tuli mu diisli jaoks vajalikud augud (eelsoojendus/starter, küünalde indikaator, tühikäigupöörete reguleerimine) vaid sisse puurida pehmesse materjali (metallarmatuuris olid kohad oma õigetel positsioonidel olemas).
Müügist rääkides: auto oli eelmisel aastal veel teisteski kohtades saadaval, näit autoturg24-s hinnaga 1000 € ja soodusega 850 €.
Varuosad jätan meelde
Müügist rääkides: auto oli eelmisel aastal veel teisteski kohtades saadaval, näit autoturg24-s hinnaga 1000 € ja soodusega 850 €.
Varuosad jätan meelde