06-10-2014, 09:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2014, 09:57 PM ja muutjaks oli energyfm.)
(04-10-2014, 09:52 AM)Stev Kirjutas:(03-10-2014, 09:07 PM)hellrix Kirjutas:(02-10-2014, 10:19 PM)Stev Kirjutas:Loe palun esimene postitus korralikult läbi. Jutt pole mitte tempi regullist vaid sellest, et äärtest tuleb sooja aga keskelt külma. See tsirkulatsiooni pump on selleks, et mootori tühikäigul oleks parem ringlus või töötaks REST funktsioon. Ilma saab ka väga hästi hakkama. Paljudel see pump nagunii ei tööta.(02-10-2014, 09:51 PM)hellrix Kirjutas: Halloo w210 omanikud! Võtke siis sõna kas enne facelift-i mudelitel tuleb keskelt sooja või mitte? Aga seda klappide ja tsirkulatsiooni pumba juttu ei tasu tõsiselt võtta.Need küll keskavade tempi ei mõjuta.
Sa austatud spetsialist,oled üldse kursis w210 ehitusega?Või mis su arust tempi regulleerib.
Minu mõte on selles alongi soojendusradikas on jagatud kaheks osaks,millest vedeliku läbivoolu kontrollitakse dual valve-ga.Üks klapp kontrollib paremat ja teine vasakut poolt,kuna w210 nel on mõlema poole temp regullitav.Seega mida rohkem kuuma vett radikas liigub,seda soojem õhk ka seal on.Kui üks klapp on pooleldi kinni,piirab ta vedeliku liikumist ühes radikapooles.Igate pidi mõjutavad need 2 asja temperaturi kõikides avades.Ja kindlasti on neid kergem kontrollida,kui vaakumeid.
Ja mis on kellegi jaoks "KÜLM" kas tegu on välisõhuga,lihtsalt jahedama tempiga ,kui küljed,või hoopid kliima/kondi radikast tulenev jahedus.
+++
nii vaatasin veic enda 210el seda RESTi - nüüd jahedamate ilmadega on aru saada ,et keskelt puhub jahedat ( kuigi mitte päris õuekülma ) ja ainult äärtest tuleb sooja nagu peab pm seis siis sama nagu koguaeg-nagu oleks keskelt soojasiiber kinni.
lisaks veel seda et sellel autol puudub nii kont kui kliima .
kas keskmine ava on otse ühendatud kuidagi selle klapivärgiga? ja äärmised teistkaudu?
homme uurin klappi uuesti (seda mis videos oli) vb jäi midagi silma vahele