06-10-2014, 02:28 PM
Siit on kenasti näha, et kaks töötavat tablood on erineva fondi/värviga ja kellapaneel (see kõige parempoolsem) on üldse pime.
Mida ma oma postitusega tahtsin öelda, on siiski meeldetuletus MB erilisuse kohta. Nagu teisedki DMB mudelid, pole ka välimuselt E-klassi meenutav, kudi siiski C-klassi põhjal olev CLK kunagi tahtnud olla tavaline auto. See kas meeldib või mitte. Enamusele mitte... Kui küsitud 2500 on vaid number pangakontol, siis proovida ju võib. Häving pole kuigi suur, kui tõepoolest ongi tegemist hästipestud katastroofiga. Ning alati jääb võimalus, et MB vähe teistmoodi maailm hakkabki meeldima...
Siis tagasiteed enam pole
Kui aga 2500 on kogu raha, mille eest liikumisvahendit soetada, siis tasub väga tõsiselt kaaluda. Soe soovitus on käia mõnda enne pikemalt proovimas. Äkki ikka kehvalt tagastuv rool, veidi ebamäärane juhitavus, kojameeste lülituse paigutamine suunatulekangi otsale ja kere roostelembus ikka pole Sinu jaoks...
Ning alusta ikka siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11105
Mida ma oma postitusega tahtsin öelda, on siiski meeldetuletus MB erilisuse kohta. Nagu teisedki DMB mudelid, pole ka välimuselt E-klassi meenutav, kudi siiski C-klassi põhjal olev CLK kunagi tahtnud olla tavaline auto. See kas meeldib või mitte. Enamusele mitte... Kui küsitud 2500 on vaid number pangakontol, siis proovida ju võib. Häving pole kuigi suur, kui tõepoolest ongi tegemist hästipestud katastroofiga. Ning alati jääb võimalus, et MB vähe teistmoodi maailm hakkabki meeldima...


Kui aga 2500 on kogu raha, mille eest liikumisvahendit soetada, siis tasub väga tõsiselt kaaluda. Soe soovitus on käia mõnda enne pikemalt proovimas. Äkki ikka kehvalt tagastuv rool, veidi ebamäärane juhitavus, kojameeste lülituse paigutamine suunatulekangi otsale ja kere roostelembus ikka pole Sinu jaoks...
Ning alusta ikka siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11105