29-09-2014, 11:27 PM
Tere foorumlased.
Lugu järgmine , kui ausalt ära rääkida seisab auto nüüd aia ääres ja on õnnetu, nagu see Agu Sihvka seletuskirjade alguses tavaks...
Plaan on antud masin endale soetada.
Tegemist siis mu onu M-B E220 Elegance pikap kerega masinaga aastast 1998 mis omab automaatkasti, tekkis teisel mingil hetkel mure, et automaatkast läheb avariireziimi vasakpööret tehes ja süttib hoiatustuli (onu tütremees oli testinud peale transmissiooniõli vahetust, on lisandunud ka suvalisel hetkel hakkab käike jõnksuga vahetama maanteel ja seejärel võib minna avariireziimi kui käik on <3, kuid seda mitte alati).
Käidi masinaga Tartus Teguri tn tegutsevas töökojas kus automaatkastidega tegeldakse - kokkuvõttes 8 korda kuid lahendust ei saadudki, mitte et mehed oleks ebakompetentsed, vaid viga on selline "kaootiline".
Ainus mis siiani on leitud, et õli ronib mööda käigukasti anduri kaablit käigukastist mootoriruumis oleva karbi juurde (see kahe sisendiga automaatkasti aju-jupstükk mis peaks signaali(d) edasi andma- testiks pandi ka see uus, kuid olukord sama).
Teostati käigukasti õlivahetus, kõikvõimalike andurite, kaablite, elektroonika vahetused katsetamiseks - tulemus 0.
Kui veakood kustutada hoolduskaabli ja arvutiprogrammi abil siis on kõik jälle korras, masin vahetab käike - kuni mingi hetkeni - mis see hetk on ei tea keegi, kas järgmine ristmik või siis N+ või hoopis NN+ päeva.
Avariireziimil masin liigub kuni 60km/h pöörded kuni 3500 RPM max. 2 käik.
Küsimus oleks - käigukast väljavahetada täies tükis (kui palju see maskma läheks?) või on võimalik mitte väga suurte kulutustega asi korda saada?
Käigukasti õli ei olnud "metalline" ega ka kohviks lastud väidetavalt.
Nagu ma juba enne postitamist jõudsin lugeda MB automaatkastidega tegeleb R129 Kadrinast, kodulehte lugedes , lõi dünaamilise õlivahetuse hind suht pahviks - läheks rohkem maksma kui hind millega selle masina kätte saaksin.
Diagnostika hinda ei leidnudki ... äkki saaks mingi umbkaudse numbri PS-iga - siis teaks otsustada , hakta edasi mõtlema või ei.
Andrus
Lugu järgmine , kui ausalt ära rääkida seisab auto nüüd aia ääres ja on õnnetu, nagu see Agu Sihvka seletuskirjade alguses tavaks...
Plaan on antud masin endale soetada.
Tegemist siis mu onu M-B E220 Elegance pikap kerega masinaga aastast 1998 mis omab automaatkasti, tekkis teisel mingil hetkel mure, et automaatkast läheb avariireziimi vasakpööret tehes ja süttib hoiatustuli (onu tütremees oli testinud peale transmissiooniõli vahetust, on lisandunud ka suvalisel hetkel hakkab käike jõnksuga vahetama maanteel ja seejärel võib minna avariireziimi kui käik on <3, kuid seda mitte alati).
Käidi masinaga Tartus Teguri tn tegutsevas töökojas kus automaatkastidega tegeldakse - kokkuvõttes 8 korda kuid lahendust ei saadudki, mitte et mehed oleks ebakompetentsed, vaid viga on selline "kaootiline".
Ainus mis siiani on leitud, et õli ronib mööda käigukasti anduri kaablit käigukastist mootoriruumis oleva karbi juurde (see kahe sisendiga automaatkasti aju-jupstükk mis peaks signaali(d) edasi andma- testiks pandi ka see uus, kuid olukord sama).
Teostati käigukasti õlivahetus, kõikvõimalike andurite, kaablite, elektroonika vahetused katsetamiseks - tulemus 0.
Kui veakood kustutada hoolduskaabli ja arvutiprogrammi abil siis on kõik jälle korras, masin vahetab käike - kuni mingi hetkeni - mis see hetk on ei tea keegi, kas järgmine ristmik või siis N+ või hoopis NN+ päeva.
Avariireziimil masin liigub kuni 60km/h pöörded kuni 3500 RPM max. 2 käik.
Küsimus oleks - käigukast väljavahetada täies tükis (kui palju see maskma läheks?) või on võimalik mitte väga suurte kulutustega asi korda saada?
Käigukasti õli ei olnud "metalline" ega ka kohviks lastud väidetavalt.
Nagu ma juba enne postitamist jõudsin lugeda MB automaatkastidega tegeleb R129 Kadrinast, kodulehte lugedes , lõi dünaamilise õlivahetuse hind suht pahviks - läheks rohkem maksma kui hind millega selle masina kätte saaksin.
Diagnostika hinda ei leidnudki ... äkki saaks mingi umbkaudse numbri PS-iga - siis teaks otsustada , hakta edasi mõtlema või ei.
Andrus