09-09-2014, 10:34 AM
(09-09-2014, 12:07 AM)Werewolf Kirjutas: Ex siin teemas kumab läbi see, et suurem osa tänapäeva inimesi ei kujuta endale ette, et keegi võix ka ise oma autot remontida või veel hullem, seda isegi nautida. Nemad näevad vaid rahanumbreid, mis töökodadesse jätta tuleb. Sinu postituste sisu järgi tundub, et tööriistad sul käes püsivad ja sa ei karda näppe õlisex teha, pigem pakub see isegi veidi huvi.
Kui varuosade hinnad on konti mööda ja nende eluiga aksepteeritav ning enamike remonttöödega ise hakkama saad, ei tohix ju mingeid takistusi auto ostmisel olla, selle omadused on ju väga head. Tõsi, nagu kõikide uuemate autode puhul, on tuttav pädev diagnostik hädavajalik.
Olgem ausad, uuena maxis G 400 CDI nii palju, et selle ostnud inimestest keegi ei süübinud selle auto hingeellu ega remontinud seda ise, mistõttu kostuvadki igalt poolt vaid taoliste inimeste arvamused selle auto omaduste ja kulutuste kohta. Seepärast ei leia sa ka tõenäoliselt adekvaatset vastust oma küsimusele. Küll aga võid arvestada, et päris lambist remontööde hinnad ka võetud pole ja tõenäoliselt on mitmed neist üsna ebameeldivad ja aeganõudvad teha.
PS! Mul ei ole endal vähimatki aimu 400 CDI mootori probleemidest. Seda postitust tehes lähtusin üleüldisest põhimõttest, et kui inimene on midagi välja mõelnud, suudab teine inimene piisava süvenemise, oskuste ja teadmiste korral seda ka remontida. Eriti tänapäeval, kui google abix on (eeldusel, et seda kasutada osataxe).
Just, justnimelt siinse foorumisuunitluse juures ei kujuta tõesti keegi ette, et autosid saab ise remontida. Tõsiselt või? Mina arvasin, et esindustes ahvid või muud loomad neid remondivad.
Kahjuks ei saagi Sa teiste inimeste arvamusi, kui nende omi, kes näevad rahanumbreid, kuna neil on/oli raha, et seda autot omal ajal osta.
Võrrelda saksa inseneride sajandipikkust kogemust kohaliku Maarjamaa õlinäpuga, on väga kohatu, lausa solvanguga käsitletav.
Aga muidu on G400 auto nagu iga teine, neli ratast ja puha.
Kui taga otsida kodust remondirõõmu, siis jõudu, õige valik!
Mõistlikum/majanduslikult rentaabsem oleks omada G55, kui selle ostuhind ületab võimalused, siis G500.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”