08-09-2014, 06:59 PM
Suur aga on see, et müügisolevad neljasajased on müügis just hinnalise remondi peatse saabumise tõttu. Seda olukorda halvendab pädevate remondikohtade puudus. Küll on aga petsialitse, kes väga täpselt teavad mersude tüüpvigu.
Miks peaks kellegi teise arvamus auto ostmisel lugema? G polegi ühestki otsast mõistlik ost, niikuinii on tundeküsimus. Seega loeb vaid ja ainult enda tagumikutunnetus.
Paratamatus on aga see, et neljasajase puhul peab olema neljakohalise summaga remondifond olemas ja elu lihtsustamiseks STARiga Diagnostik.
Igasugused possianalooge pruukivad diakgnostigut tasub elektriautodest eemal hoida - endal pärast lihtsam. Ning neljasajane gee on juba elektriauto...
(07-09-2014, 12:51 PM)karuanton Kirjutas: ...
Ehk tahaks ikkagi jõuda selle suure agani, miks seda autot mitte osta
Miks peaks kellegi teise arvamus auto ostmisel lugema? G polegi ühestki otsast mõistlik ost, niikuinii on tundeküsimus. Seega loeb vaid ja ainult enda tagumikutunnetus.
Paratamatus on aga see, et neljasajase puhul peab olema neljakohalise summaga remondifond olemas ja elu lihtsustamiseks STARiga Diagnostik.
Igasugused possianalooge pruukivad diakgnostigut tasub elektriautodest eemal hoida - endal pärast lihtsam. Ning neljasajane gee on juba elektriauto...