05-09-2014, 04:51 PM
(05-09-2014, 03:50 PM)Taffinaff Kirjutas:(05-09-2014, 03:43 PM)onu_siim Kirjutas:See ei ole kellegi õlivahetus, see pigem õli värskendamine aga jah, tehakse ka "õlivahetus" niimoodi.(05-09-2014, 03:19 PM)Taffinaff Kirjutas: OEM kood A0019892103(10) ja esinduses maksab liiter midagi 13€ kanti. Kogus äkki 7,5-8l. aga võin eksida, targemad parandage, kui eksin. OEM koodiga guugeldades leiab kindlasti vasteid muudele õli markidele ka.
S6ltub vahetusviisist. Ilma turbiini ja muud kola näppimata ning lihtlabaselt punnist välja lastes läheb sisse ca. 3.5L.
Maksimummahutavus on 8L, st kui süsteem õlist täiesti tühi. Dünaamilise vahetuse saab 10 liitriga ise koduste vahenditega tehtud. St kõigepealt punnist õli välja lasta, siis põhjakaan maha ja uue filtri/tihendiga kokku tagasi. Lõpuks uus õli sisse (sama palju, kui välja tuli), radika tagasivool lahti, auto käima ning lasta ca 3L kaupa välja õli pumbata turbiinist/radikast ning auto seisma. Lisada uut õli sama palju, kui välja pumbati. Protsessi peaks kordama seni kuni tagasivoolust tuleb puhast õli.
Kui sul juba conductor plate vahetusse läheb, siis peaks kohe ka käigukasti pistikupesa välja vahetama (Silberautos ca 8 eurot). Tegemist suht kuluosaga, sest rõngastihendid lihtsalt väsivad ajaga.
Õli valiku puhul on kindla peale minek Fuchs Titan ATF 4134, sellel MB ametlik heakskiit olemas. Jaemüügis hind 12 euro kanti, kuid ebayst tellides saab ka ca 8 euroga liitri kätte.