05-09-2014, 11:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2014, 11:48 AM ja muutjaks oli karuanton.)
G55 ise kallis, pidada ju võib soodsam olla. Ei taha osta kui see peavalu on aga kas ikka on. Loen neid foorumeid kus neist kirjutatakse, no ei näe ma vigu mida teistel autodel poleks, pihustid, seibid, pumbad, küünlad, see pole selle 400 vaid paljude cdi -de mured. Üritangi aru saada milles just need 400 mured on.
Ok, see juba argument et kui 120-150 000 km on käigukasti ja turbiini eluiga. Aga pihustitel saab tõenäoliselt otsi vahetada, genekat remontida, seibid vahetada. Sellest saan suurepäraselt aru, et kulu sellisele mootorile suurem kui 270 -l näiteks aga 10k vahe hinnaga saab ju juba kap rem. mootori vajadusel
Ok, see juba argument et kui 120-150 000 km on käigukasti ja turbiini eluiga. Aga pihustitel saab tõenäoliselt otsi vahetada, genekat remontida, seibid vahetada. Sellest saan suurepäraselt aru, et kulu sellisele mootorile suurem kui 270 -l näiteks aga 10k vahe hinnaga saab ju juba kap rem. mootori vajadusel
W463 ja W212