21-08-2014, 09:10 PM
(21-08-2014, 08:44 PM)v6sa Kirjutas:(21-08-2014, 05:53 PM)uunp Kirjutas: ...
V6sa- kus see hoovavõlli polt ja lukustusmutter asub?
Äärmistes oludes mõtled siis ühele või teisele poole lõpuni välja keeratud rooli jah?
Kas on võimalust kuidagi paremini kontrollida, kas roolihoob võlli küljes või kas võll karbi küljes?
Ükski liide ei tohi loksuda. Ainus lubatud lõtku koht on roolikarbi sees.
Reguleerimise koht on roolihoova võlli peal (see on risti teovõlliga, mille otsa roolivõll kinnitub).
Kõige tundlikum on näpp. Pane näpp kontrollitavale liitele, vajadusel sule silmad (et keskenduda) ja lase kellegi rooli loksutada. Kui näpp pole just väga parkunud, tunneb kümnendiku ära
Üxki liide ei tohi loksuda tähendab, et loksusid ei tohi olla ei rattalaagrites, šarniirides, sisemistes ja välimistes rooliotstes, pendelhoova puxides, ega rooli ristides. Kui kõik need detailid on 100% korras ja roolis on ikka lox sees, alles siis võib eeldada, et lox on roolikarbis ja üritada seda reguleerida.
Vastasel juhul on tulemus sama nagu KE-Jetronicuga auto remontimine küttesegu kruvi keeramise teel. Võib minna veidi paremax, aga tegelik viga on endiselt hoopis milleski muus.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!