13-08-2014, 10:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2014, 10:30 PM ja muutjaks oli kraabus.)
Sain nüüd pisut selgust selles mida seal on korraldatud...
Hüdropumba küljest on voolik lahti võetud ja asendatud mingi muu voolikuga
... mis suunab vedeliku tagasi anumasse
Vasaku tagaratta juures on amordi toru katkestatud ja tagasi keeratud
mistõttu on mul kahtlus et nt amort hakkas lekkima ja siis üritati leket peatada aga lõpuks ellimineeriti kogu süsteem.
Kas keegi selliseid jämedaid torusid müüb Tallinna kandis?
'Huvitavaid' lahendusi on selle auto juures veel välja tulnud (makk uppus ära, käigukangi nupp jäi pihku, küljekarpe on parandatud makroflexiga, neli rehvi olid kolmest (eemalt vaadates küll sarnasest) sordist, katalüsaator puudub,...). Kahjuks olin ostes hooletu ja kiire oli ja valik oli sel hetkel ka nigel. Ei tea nüüd kas autost saab asja või peab hakkama juppideks müüma... Välimus on muidu enamvähem ja sisemus ilus, see mind vist ära võluski
Kui auto endine omanik või see suurepärane leiutaja juhtub seda lugema siis tervitused talle
Hüdropumba küljest on voolik lahti võetud ja asendatud mingi muu voolikuga
... mis suunab vedeliku tagasi anumasse
Vasaku tagaratta juures on amordi toru katkestatud ja tagasi keeratud
mistõttu on mul kahtlus et nt amort hakkas lekkima ja siis üritati leket peatada aga lõpuks ellimineeriti kogu süsteem.
Kas keegi selliseid jämedaid torusid müüb Tallinna kandis?
'Huvitavaid' lahendusi on selle auto juures veel välja tulnud (makk uppus ära, käigukangi nupp jäi pihku, küljekarpe on parandatud makroflexiga, neli rehvi olid kolmest (eemalt vaadates küll sarnasest) sordist, katalüsaator puudub,...). Kahjuks olin ostes hooletu ja kiire oli ja valik oli sel hetkel ka nigel. Ei tea nüüd kas autost saab asja või peab hakkama juppideks müüma... Välimus on muidu enamvähem ja sisemus ilus, see mind vist ära võluski
Kui auto endine omanik või see suurepärane leiutaja juhtub seda lugema siis tervitused talle