13-08-2014, 02:33 PM
Võrrelda võrreldamatut! Klassivahe on siiski väga w210 kasuks (arvestades kõiki muutusi mida uue keremudeli väljatöötamisel tehti). Neid mugavusi, mida tagumikuga tunnetad uuemas mudelis, ei ole võimalik leida 124-s.
Kindlasti soovitan punnsilma võrdsete väljanägemisvalikute juures. Määravaks peaks auto ostul jääma just ostetava masina hetkeolukord, senised kasutajad ja nende kasutushooldus. Jah, on tõsi et mida vanem mudel, seda vähem vajas ta kõikvõimalikku hoolitsust ning säilitas olemasoleva. Ma pole aga kohanud kedagi, kes väidaks et uus W210 jääks alla uuele 124-le, selleks on ta lihtsalt palju mugavam, avaram, enim lisasid, arenenumad mootorid jne.
Enamasti kiputakse võrdlema käestlastud W210 ja keskpärast 124 - võrreldavate hiinasuuruste juures. Küttekulus ja liikumisdünaamikas ei saa 124 diislid samuti CDI mootoritele vastu. Kui lepid keskpärasusega ja hindad pigem stabiilselt sama - siis vali 124. Oled siiski valmis veidi omalt poolt kaasa aitama auto kestvusele aga tahad nautida iga sõidukilomeetrit - vali W210.
Kindlasti soovitan punnsilma võrdsete väljanägemisvalikute juures. Määravaks peaks auto ostul jääma just ostetava masina hetkeolukord, senised kasutajad ja nende kasutushooldus. Jah, on tõsi et mida vanem mudel, seda vähem vajas ta kõikvõimalikku hoolitsust ning säilitas olemasoleva. Ma pole aga kohanud kedagi, kes väidaks et uus W210 jääks alla uuele 124-le, selleks on ta lihtsalt palju mugavam, avaram, enim lisasid, arenenumad mootorid jne.
Enamasti kiputakse võrdlema käestlastud W210 ja keskpärast 124 - võrreldavate hiinasuuruste juures. Küttekulus ja liikumisdünaamikas ei saa 124 diislid samuti CDI mootoritele vastu. Kui lepid keskpärasusega ja hindad pigem stabiilselt sama - siis vali 124. Oled siiski valmis veidi omalt poolt kaasa aitama auto kestvusele aga tahad nautida iga sõidukilomeetrit - vali W210.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.