13-08-2014, 05:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2014, 05:59 PM ja muutjaks oli rayaju.)
mu autol samuti ei keerle ventikas nii kiiresti külma mootoriga kui ei ole magnet järgi võtnud ja see minuarust norm. Kui mootor töötab ja ventikas aeglaselt liigub siis minul küll sellest piisab ja temperatuur on tõusnud 90 või 100 (see kriipsuke peale 80-ne) siis võtab ventika järgi ja puhub kui aga gaasi anda siis tunduks nagu turbo oleks kapotiall. Kui aga ventilaatori kiiremat liigutusi tahan näha külma mootoriga siis võtan ventilaatori temperatuuri anduril juhtme küljest ja teen juhtmepesas sildühenduse ja näen kas ventikas hakkab tööle või mitte.
80-90 kraadi ongi väga kuum et kätt ei hoia väga kaua voolikust kinni.
80-90 kraadi ongi väga kuum et kätt ei hoia väga kaua voolikust kinni.