12-08-2014, 01:21 AM
Tere.
Teemat on googeldatud paar õhtut aga õiget vastust pole leidnud veel.
Mis peaks olema temperatuur?
Hetkel tundub natuke liiga kuum olema, 80 kraadi kriipsu kohal on järgmine kriips kuhu seier seisma jääb.
Koha peal olen proovinud gaasiga ja mingi hetk võtab ventilaatori järgi, hakkab korralikult puhuma gaasi andes mingil ajal.
Kapoti all juhipoolse tule juures on mingi temperatuuri seadistamis nupp, saab tõsta ja siis keerata.
Kleepsul on ka erinevad temperatuurid ja asendid.
Proovisin erinevaid ei muutunud temperatuur jäi samaks algne asend oli N.Radikas läheb kuumaks käega katsudes.
Kas keegi teab millised pirnid on spidomeetri valgustuses?
Võtsin lahti ja nägin ka pirni korpust aga kuna plokk jäi rooli taha pidama ei saanud pirni kätte.Plaan on pimeda aja saabudes LED hõõgpirni asemele panna.
Veel on küsimus esimeste valjuhääldite kohta, mis mõõdus nad on?
Vanad tunduvad läbi olema heli poolest.
Kas nende vahetuseks piisab nende plast katete eemaldamisest ?
Teemat on googeldatud paar õhtut aga õiget vastust pole leidnud veel.
Mis peaks olema temperatuur?
Hetkel tundub natuke liiga kuum olema, 80 kraadi kriipsu kohal on järgmine kriips kuhu seier seisma jääb.
Koha peal olen proovinud gaasiga ja mingi hetk võtab ventilaatori järgi, hakkab korralikult puhuma gaasi andes mingil ajal.
Kapoti all juhipoolse tule juures on mingi temperatuuri seadistamis nupp, saab tõsta ja siis keerata.
Kleepsul on ka erinevad temperatuurid ja asendid.
Proovisin erinevaid ei muutunud temperatuur jäi samaks algne asend oli N.Radikas läheb kuumaks käega katsudes.
Kas keegi teab millised pirnid on spidomeetri valgustuses?
Võtsin lahti ja nägin ka pirni korpust aga kuna plokk jäi rooli taha pidama ei saanud pirni kätte.Plaan on pimeda aja saabudes LED hõõgpirni asemele panna.
Veel on küsimus esimeste valjuhääldite kohta, mis mõõdus nad on?
Vanad tunduvad läbi olema heli poolest.
Kas nende vahetuseks piisab nende plast katete eemaldamisest ?