11-08-2014, 03:36 PM
Seda teemat lugedes tuleb ahastus peale.
Plaan on ka oma W210 välja vahetada, aga ilmselt vastu talve see ei toimu, pigem kevadel. Hetkel lihtsalt hakkan juba turul silma peal hoidma. Võibolla on isegi mõtekas saksast ise tuua, valik on suurem.
Ja valikusse on just jäänud W163 ja W220. Ma tean jah, et nad mõlemad on väidetavalt parajad õnnetuse hunnikud.
Mis näiteks S320 CDI ülevalpidamises nii kallist on? Ok, õhkvedrustus. No paneme 2-3K alla ja peaks aastaid hooletu olema? Mis seal siis veel nii kallist on? Elektroonika? Pidevalt kukub midagi alt ära? Silla osad ja pidurid on ju kuluosad, neid läheb igal autol.
Ma olen neid arvustusi ja teemasid päris palju lugenud ja ma ausalt ei tahaks uskuda, et igal aastal sinna 6K sisse panen. Autosid on mul olnud oma elu jooksul 33, seinast seina ja no selliseid summasid pole ma kunagi pidanud investeerima. Kas te tõesti väidate, et W220 neelab 10x rohkem raha kui kõik teised autod?
Muidugi, kui ei proovi, siis teada ei saa
Plaan on ka oma W210 välja vahetada, aga ilmselt vastu talve see ei toimu, pigem kevadel. Hetkel lihtsalt hakkan juba turul silma peal hoidma. Võibolla on isegi mõtekas saksast ise tuua, valik on suurem.
Ja valikusse on just jäänud W163 ja W220. Ma tean jah, et nad mõlemad on väidetavalt parajad õnnetuse hunnikud.
Mis näiteks S320 CDI ülevalpidamises nii kallist on? Ok, õhkvedrustus. No paneme 2-3K alla ja peaks aastaid hooletu olema? Mis seal siis veel nii kallist on? Elektroonika? Pidevalt kukub midagi alt ära? Silla osad ja pidurid on ju kuluosad, neid läheb igal autol.
Ma olen neid arvustusi ja teemasid päris palju lugenud ja ma ausalt ei tahaks uskuda, et igal aastal sinna 6K sisse panen. Autosid on mul olnud oma elu jooksul 33, seinast seina ja no selliseid summasid pole ma kunagi pidanud investeerima. Kas te tõesti väidate, et W220 neelab 10x rohkem raha kui kõik teised autod?
Muidugi, kui ei proovi, siis teada ei saa