11-08-2014, 09:49 AM
(10-08-2014, 01:10 PM)torms Kirjutas: Tere siinsele rahvale. Teen siis siia teema kuna ilmselt võib tekkida palju küsimusi siis oleks hea kui nad kõik on ühes teemas.
Teen vabas vormis kui lubatakse.
2,7diisel, 125kw, 2002aasta, automaat, elegance
Mingi aeg tagasi talvel sai üsna räsitud välimusega e270 hangitud. Kuna tehnika tundus korras olevat ei kahelnud ostuga. Auto on nüüdseks läbinud väheke iluravi või nii.
Nagu öeldud siis tehnika ja veerev osa kõik väga mõnus. Täitsa alguses läks tagumise osa regull süsteemis üks toru katki ning lekkis kõik oma mahla välja. Asendasin kõik torud vasktorudega ja värske õli sisse ning tagaots toimetab kenasti omaette. Kiirendades viskab vibra ja kõmina sisse mis on siis ilmselt kas vahepukk ise või vahepuki laager?
Miskine abs andur on läbi, püsikat viskab välja ning pidurdades on vahest tunda absi raginat. Kuidas sõeluda välja konkreetne andur? Diagnost järgi ning sõitma, ning siis vaadata rataste kiirust? Viga sisse ei löö.
Vahest ei taha pill väga gaasile reageerida, ei tee kickdowni ega midagi, nagu ei saaks aru et gaasi tallan. Peale restarti asi läheb korda ning samuti viga sees pole. Makiga mingi kala, katkub jube tihti heli, plaati loeb aeglaselt ja tihti on üldse vaid.
Muidu täitsa maantee pill, eile sai tehtud ots tapale ning keskmine 5,9. Üldine keskmine 6,6. Mugav ning mulle jubedalt meeldib sõita.
Kas antud mootor kannatab jõulisa ka ning on see kuidagi lihtsate vahenditega teostatav?
On kellegil kogemusi kolmanda istereaga?
Istmed on sees ja originaalid, aga mb esindus väidab et tehasest pole nii tulnud. ARKi jaoks oleks vaja võtta esindusest akt on ümberehtitus on legaalne ning originaal osadega tehtud. Kas nüüd ark paneb passi need kui lasteistmed või võivad seal ka täiskasvanud istuda?
Ahjaa, ning läbisõit 630000km
Kaks kehva pilti on ka näitamiseks.
Ilus!
Andurite poolepealt jah tuleks juhe külge panna ja vaadata, milline neist oma kehva tervise üle kurdab. Sõita pole reeglina vaja.