08-08-2014, 04:20 PM
Sain hiljuti 1997 E200 universaal avantgarde omanikuks ja 'pisut liiga hilja' põhja alla vaadates selgus, et
- tagumise stabilisaatorivarras on otstest relakaga maha saetud
- nivooamortide osadel torudel on pimedad ees, osad tagurpidi keeratud
- roolivõimendi pumba juures on tõenäoliselt tagasilla juurde suundunud torule pime ette pandud
- esitiivas, kus peaks vist olema nivooamortide juhtplokk, ripub tühi pistik
Sõita autoga muidu saab aga rattad on üsna koopas ja suuremate konaruste puhul käib pauk läbi kere. Kusjuures ostu hetkel seda probleemi nii hullusti ei märganud st võibolla on vajumine toimunud osaliselt ka pärast seda?
Nüüd on küsimus, kuidas seda probleemi lahendada? Kas piisab kui panna autole kõvemad vedrud (millised?). Kui keeruline/kulukas oleks süsteem algsel kujul taastada?
Järgmisele lollile ostjale katkise auto edasi sokutamine ei ole mul kombeks.
- tagumise stabilisaatorivarras on otstest relakaga maha saetud
- nivooamortide osadel torudel on pimedad ees, osad tagurpidi keeratud
- roolivõimendi pumba juures on tõenäoliselt tagasilla juurde suundunud torule pime ette pandud
- esitiivas, kus peaks vist olema nivooamortide juhtplokk, ripub tühi pistik
Sõita autoga muidu saab aga rattad on üsna koopas ja suuremate konaruste puhul käib pauk läbi kere. Kusjuures ostu hetkel seda probleemi nii hullusti ei märganud st võibolla on vajumine toimunud osaliselt ka pärast seda?
Nüüd on küsimus, kuidas seda probleemi lahendada? Kas piisab kui panna autole kõvemad vedrud (millised?). Kui keeruline/kulukas oleks süsteem algsel kujul taastada?
Järgmisele lollile ostjale katkise auto edasi sokutamine ei ole mul kombeks.