07-08-2014, 07:20 PM
Mõningad, mis meelde tulevad:
Meie 2005. aasta ML-l hakkasid ukselukud järjest minema (ei lukusta ühte ust), samuti pakiruumi luuk. Pakiruumi luugi lingi (servolukk) juures võis kohata ka roostet. See viga võib olla hilisematel mudelitel kõrvaldatud, pead anda ei julge. Iga lukk oli soodusega vist paarsada eurot pluss töö. Tean, et ka tuttava W164-l oli sama probleem ukselinkidega.
Samuti oli iga-aastane probleem mingisuguste ABS-andurite juhtmetega (kuskil ratta piirkonnas), mis kahjustada said talvel näiteks mõne lumekamakaga. Selle tagajärjel viskas jõulupuu armatuuris põlema, ükski elektrooniline teelhoidev vahend enam ei toiminud. Probleem oli selles, et need juhtmed lihtsalt olid liiga peenikesed ja vähe kaitstud. Samuti ei tea, kas hilisematel on see mure lahendatud. Parandamine ei olnud kallis, aga lihtsalt tüütu.
Muidu kasutajamugavuse suhtes minu hinnangul väga hea auto. Pehme, vaikne, ei õõtsu nagu W163 küljelt-küljele kohutavalt. Hea manööverdamisvõimega. Meil endal 320CDI mootoriga, tõmmet piisavalt, samas üsna ökonoomne maasturi kohta (keskmine kütusekulu rahuliku sõidu puhul ca 9-10). Istumisasend on hea, ruumi on palju, tagumised istmed saab alla klappida nii et taha tekib suur lame pind. Maastikuläbivus on "linnamaasturi" kohta samuti üllatavalt hea, olen igasugu huvitavates olukordades selle autoga ikka olnud. Talvel läheb kiiresti soojaks, aknaid kraapima ei pea, suudab kiiresti ka paksu jää akendelt sulatada. Ma ise ausalt öeldes ei oskaks tahta isegi mõnda lisa. Elame nö üsna kõrvalises kohas, kus sahk talvel käis harva. Paar korda sai seal põhja peale kinni jäädud, siis oleks ära kulunud see funktsioon, et saad auto vedrustust üles-alla liigutada, enamasti läks aga ilusti läbi.
Vedrustus mugavuse koha pealt on minu hinnangul piisavalt hea, et Airmatic pole üldse vajalik lisa. Soovitan proovida ka ilma Airmaticuta varianti, saad ise aru, kas on ikka vaja seda lisa.
Rohkem hetkel midagi meelde ei tule konkreetset sellist tüüpviga. Võid küsida spetsiifiliselt mingi osa kohta, siis äkki meenub midagi.
Meie 2005. aasta ML-l hakkasid ukselukud järjest minema (ei lukusta ühte ust), samuti pakiruumi luuk. Pakiruumi luugi lingi (servolukk) juures võis kohata ka roostet. See viga võib olla hilisematel mudelitel kõrvaldatud, pead anda ei julge. Iga lukk oli soodusega vist paarsada eurot pluss töö. Tean, et ka tuttava W164-l oli sama probleem ukselinkidega.
Samuti oli iga-aastane probleem mingisuguste ABS-andurite juhtmetega (kuskil ratta piirkonnas), mis kahjustada said talvel näiteks mõne lumekamakaga. Selle tagajärjel viskas jõulupuu armatuuris põlema, ükski elektrooniline teelhoidev vahend enam ei toiminud. Probleem oli selles, et need juhtmed lihtsalt olid liiga peenikesed ja vähe kaitstud. Samuti ei tea, kas hilisematel on see mure lahendatud. Parandamine ei olnud kallis, aga lihtsalt tüütu.
Muidu kasutajamugavuse suhtes minu hinnangul väga hea auto. Pehme, vaikne, ei õõtsu nagu W163 küljelt-küljele kohutavalt. Hea manööverdamisvõimega. Meil endal 320CDI mootoriga, tõmmet piisavalt, samas üsna ökonoomne maasturi kohta (keskmine kütusekulu rahuliku sõidu puhul ca 9-10). Istumisasend on hea, ruumi on palju, tagumised istmed saab alla klappida nii et taha tekib suur lame pind. Maastikuläbivus on "linnamaasturi" kohta samuti üllatavalt hea, olen igasugu huvitavates olukordades selle autoga ikka olnud. Talvel läheb kiiresti soojaks, aknaid kraapima ei pea, suudab kiiresti ka paksu jää akendelt sulatada. Ma ise ausalt öeldes ei oskaks tahta isegi mõnda lisa. Elame nö üsna kõrvalises kohas, kus sahk talvel käis harva. Paar korda sai seal põhja peale kinni jäädud, siis oleks ära kulunud see funktsioon, et saad auto vedrustust üles-alla liigutada, enamasti läks aga ilusti läbi.
Vedrustus mugavuse koha pealt on minu hinnangul piisavalt hea, et Airmatic pole üldse vajalik lisa. Soovitan proovida ka ilma Airmaticuta varianti, saad ise aru, kas on ikka vaja seda lisa.
Rohkem hetkel midagi meelde ei tule konkreetset sellist tüüpviga. Võid küsida spetsiifiliselt mingi osa kohta, siis äkki meenub midagi.