19-01-2007, 04:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2007, 04:44 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Rain01 Kirjutas:Tsitaat:piduri klotsid on läbi aga uued on olemas juhipoolne sarniir õrnalt kolksub,uus olemas taga üks õõtsa puks läbi uus olemas,kere on korralik mootor on ka norm,käigud käivad ka
-
Saadeti siis selline meil mulle.
Loll küsimus veel. Kas see mootor on rihmaga või ketiga? Ise arvan 90% kindlusega, et rihm, aga mine tea
Ühesõnaga tasub päästa siis jah?
Ja siis, et kas romulates on vähe võimsamaid mootoreid ka sellele saada?
Mootor peaks olema ketiga. Kuna sellist mootorit ise näinud pole, siis kindel ei saa olla. Aga MB oli sel ajal üldiselt ketiga. Mis tuleks vahetada nii 250-400 kkm järel. Mida muidugi ei tehta, sest MB kestab
Millised klotsid on surnud? Klotside vahetus on väike töö, kuid kinnijäänud suport (mis on kahjuks liigagi tihti kulumise põhjuseks) oleks halb uudis.
Kui šarniir kolksub, siis kipub vahetamisega kiireks minema. Kui see muidugi on šarniir ja mitte rooliots ega järeljooksupadi või esiamort... Kolisejaid juba jätkubilly:
Tagumine õõtsapuks on lihtne vahetada, kuid tüütu. Eeldusel, et tagasillatala esimese padja lahti saad...
Mootor norm... See ei ütle midagi. Käikude käimine pole ka mingi näitaja (OK, hoobade pikkuse täpsust näitab). Häälitseda ei tohi, eriti 4. käik.
Mootoreid ikka leiab, aga kui hing püssi ihkab, siis pole 123 vist mitte kõige õigem valik...