19-01-2007, 01:23 PM
Pealtnäha sile masin. Ehk siis rooste on hästi peidetud:flaming: Või polegi seda, mis oleks tegelikult tervitatav erand.:hump:
Kõige hullem on auto põhi. Tagaistme eest ja esiistme esitala alt. Altpoolt ei tohi kruvikeeraja ikka läbi minna. Näpuga katsumisest ei aita, mastiks on ise kuulikindel... Tõsteavade servad ja tiivaservad on reeglina näha. Veidi probleemne on sedaani tagaakna juures olevate roostekahjustuste leidmine, aga selle kohta on vanas foorumis paar teemat.
Üldiselt ei tohiks terve kerega autol põrand märg olla...
Muus osas erinevusi teistest vanadest autodest pole. Kõik, mis küljes, peab toimima. Kui ei toimi, siis peab hinnas seda arvestama. Enamasti on peetis seisupidur, suhteliselt tõenäoline on sillapukside kulumine. Need pole küll tasuta, kuid piisavalt odavad. Samas, kui ise teha ei oska/taha/saa, siis vahetus võib kalliks minna.
Karburaatoriga on keeruline lugu. Strömbergiga ei oska eriti keegi midagi ette võtta. Saabifoorumis siiski mõned tegelased on, kes selle loomaga rahus elada (ja ülevaatusi läbida) suudavad... Samas, kui külmast peast käivitub ja soojast peast ka viisakalt käib, siis võiks selles suhtes muretu olla.
Kokkuvõtteks: vaata üle. Kolksuda, ujuda, kigiseda ei tohi. 123 peab liikuma vaikselt ja pehmelt.
Kõige hullem on auto põhi. Tagaistme eest ja esiistme esitala alt. Altpoolt ei tohi kruvikeeraja ikka läbi minna. Näpuga katsumisest ei aita, mastiks on ise kuulikindel... Tõsteavade servad ja tiivaservad on reeglina näha. Veidi probleemne on sedaani tagaakna juures olevate roostekahjustuste leidmine, aga selle kohta on vanas foorumis paar teemat.
Üldiselt ei tohiks terve kerega autol põrand märg olla...
Muus osas erinevusi teistest vanadest autodest pole. Kõik, mis küljes, peab toimima. Kui ei toimi, siis peab hinnas seda arvestama. Enamasti on peetis seisupidur, suhteliselt tõenäoline on sillapukside kulumine. Need pole küll tasuta, kuid piisavalt odavad. Samas, kui ise teha ei oska/taha/saa, siis vahetus võib kalliks minna.
Karburaatoriga on keeruline lugu. Strömbergiga ei oska eriti keegi midagi ette võtta. Saabifoorumis siiski mõned tegelased on, kes selle loomaga rahus elada (ja ülevaatusi läbida) suudavad... Samas, kui külmast peast käivitub ja soojast peast ka viisakalt käib, siis võiks selles suhtes muretu olla.
Kokkuvõtteks: vaata üle. Kolksuda, ujuda, kigiseda ei tohi. 123 peab liikuma vaikselt ja pehmelt.