30-07-2014, 04:46 PM
(29-07-2014, 08:52 PM)Black66 Kirjutas: Ma alustaks ilmselt käigukasti pistiku vahetusest, mida mööda õli ronib kapotiall asuvasse karpi. Võta tolle karbikaas maha ning vaata, ega ei ole õlipiisku kaanel. Kui on, pühi puhtaks ja pese mingi electronic cleaneriga karp seest puhtaks. Pärast seda ilmselt töötab jälle. Pistik loomulikult vaheta ära, maksab umbes 10€.
Ühel W210'l oli sama teema ning ei olnud kohe aega pistikuvahetusega tegeleda, kuid karbi puhastamine lasi jälle umbes 2000km sõita. Siis võtsin pistikuvahetuse ette ning probleem kadus jäädavalt.
Okei, välismaa foorumites räägivad üldiselt kõik suht kindlalt, et nn. conductor plate on läbi, vot nüüd ei teagi, pistiku vahetus oleks tõesti kiire ja odav fix