24-07-2014, 12:36 PM
Tegelikult peaks suur vent suutma tagada mootori jahutamise. Põhjusi miks siiski mootor üle kuumeneb võib olla palju:
1, Radiaator ise must ja õhk ei pääse piisavalt liikuma
2. Termostaat ei tööta korralikult
3. Ebasobiv õli soojade ilmade puhul
4. Ventilaatori sidur libiseb
5. Madal jahutusvedeliku tase
6. Mootori mittetäiuslik töö (süüde hiline jne)
7. Kulunud õlipump
...
Madala surve põhjusi saab aga olla oi kui palju, need vaid mõned vihjed
Õlituli hakkab siiski põlema mitte temperatuurist vaid madalast õlisurvest õlitussüsteemis!! Temperatuuri tõustes lihtsalt õli viskoossus muutub, mida kvaliteetsem õli - seda vähem. Õli suutlikkust kõrget temperatuuri taluda näitab õli margi viimane arv 0W-50 üks parimaid samas 15W-30 selline no hädapärast käib kah kui muud pole. vt. http://www.eava.ee/opiobjektid/mto/autom...sioon.html
1, Radiaator ise must ja õhk ei pääse piisavalt liikuma
2. Termostaat ei tööta korralikult
3. Ebasobiv õli soojade ilmade puhul
4. Ventilaatori sidur libiseb
5. Madal jahutusvedeliku tase
6. Mootori mittetäiuslik töö (süüde hiline jne)
7. Kulunud õlipump
...
Madala surve põhjusi saab aga olla oi kui palju, need vaid mõned vihjed
Õlituli hakkab siiski põlema mitte temperatuurist vaid madalast õlisurvest õlitussüsteemis!! Temperatuuri tõustes lihtsalt õli viskoossus muutub, mida kvaliteetsem õli - seda vähem. Õli suutlikkust kõrget temperatuuri taluda näitab õli margi viimane arv 0W-50 üks parimaid samas 15W-30 selline no hädapärast käib kah kui muud pole. vt. http://www.eava.ee/opiobjektid/mto/autom...sioon.html
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.