17-07-2014, 11:01 PM
Tuleb välja, et külmkäivitusanomaalia polegi üldse pihustitega seotud. Ühel hommikul tõstsin enne käivitamist kapoti üles, filtri ja pumba vahelises voolikus oli õhk. Voolikut sai liigutatud, korra filtripoolne ots lahti võetud ning peale seda hüppab taas hommikul kohe käima. Ju siis sattus voolik kuidagi paremasse asendisse, et hetkel õhku vahele ei tõmba. Tegemist on mingi isemoodi voolikuga, pumba pool paistab olema mingi eriline plaststuts millele on plasttoru lihtsalt otsa tõmmatud, selle külge omakorda kinnitub kummivoolik.
Mismoodi selle vooliku pumbapoolne ots üldse tihendatud on, kuidas selle pumbast eraldamine käib? Kas keegi on veel sellise probleemiga kokku puutunud, ning mismoodi see lahenduse on leidnud?
Mismoodi selle vooliku pumbapoolne ots üldse tihendatud on, kuidas selle pumbast eraldamine käib? Kas keegi on veel sellise probleemiga kokku puutunud, ning mismoodi see lahenduse on leidnud?