18-01-2007, 04:41 PM
Sellist käiku nagu Parking pole olemaski....Käigud on ikka I,II,III, IV, V....
Elektrooniline käiguknaginupulukk on see, mis blokeerib P-d. EHk see, et saaksid ainult N ja P peal välja suretada/käima panna... Ja N võtit ju kätte ei saa, auto saad küll suretada.....P peal saab ainult võtme kätte ja pidurit all hoides. Elektroonika on üks lahe asi, kui see mõtleb liiga palju.... Mul oli sama jama ükskord aga vastupidi, ma ei saanud D pealt kätte enam. Üks asi veel - proovi rooli keerata natuke, võib aidata ja teine asi,mis tüüpiline P asend ehk lukustus on mehhaaniline, ja kui auto üks ratastest on veic kaldesse jäänud, siis on hambad nii kõvasti koos, et tuleb veic tugevama jõugua kangi sikutada....Aku otsa võid ka proovida mõneks ajaks maha võtta....ja kaitsmed vaata üle..
Elektrooniline käiguknaginupulukk on see, mis blokeerib P-d. EHk see, et saaksid ainult N ja P peal välja suretada/käima panna... Ja N võtit ju kätte ei saa, auto saad küll suretada.....P peal saab ainult võtme kätte ja pidurit all hoides. Elektroonika on üks lahe asi, kui see mõtleb liiga palju.... Mul oli sama jama ükskord aga vastupidi, ma ei saanud D pealt kätte enam. Üks asi veel - proovi rooli keerata natuke, võib aidata ja teine asi,mis tüüpiline P asend ehk lukustus on mehhaaniline, ja kui auto üks ratastest on veic kaldesse jäänud, siis on hambad nii kõvasti koos, et tuleb veic tugevama jõugua kangi sikutada....Aku otsa võid ka proovida mõneks ajaks maha võtta....ja kaitsmed vaata üle..
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”