03-07-2014, 11:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2014, 11:19 AM ja muutjaks oli ferdinand.)
(03-07-2014, 10:38 AM)v6sa Kirjutas: Kuidas saab olla kõigil 0,3 ja siis kahel 2? Või oli ikka kuuel 0,3 ja kahel 2? Need kahesed on kahtlusalused igal juhul. Iseasi, kas neid just uusi peab soetama...Jh, kuuel miinusmärgiga nulli lähedal, ja kahel umbes +2.
Kompensatsiooniväärtus näitab, kui palju tegelik pihustus muudab väntvõlli nurkkiirust teoreetilisega võrreldes. Käivitumist mõjutava tagasivooluga pole siin midagi pistmist. Peale pihusti määrab siin ka silindri tegelik seisukord.
Tagasivoolu kohta on hea rusikareegel: kui minutiga paarimillist süstalt täis ei tee, on hästi. Kui hakkab enne üle ajama, on jama majas. Kui kümnemillisesse ka ära ei mahu, siis on suur jama.
EGR viga näitas ka endiselt, kustutasime selle ära ja sooja mootoriga see tagasi ei tulnud. Kuidas sellel masinal on õige EGR'i kinni panna, kas piisab arvutiga sulgemisest? Kes seda teha oskaks, kelle poole pöörduda? Kas sellel on 2 EGR'i?
Proovin tagasivoolu nende juhendite kohaselt, nagu saan aru siis oleks kõige mõistlikum proovida just hommikuse käivitamise ajal.
Suurimad tänud kaasamõtlejatele ja igasugu info ja kogemustega abistajatele!