02-07-2014, 10:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2014, 11:04 PM ja muutjaks oli mustdeemon.)
Kütuserõhku ei tea.
Ei oska seda mõõta ja ma arvan et, mul pole selleks vastavat tööriista
Või on selleks mõni lihtsam viis ?
Süüde on üle vaadatud.
1. Juhtmed üle käidud ja testriga mõõdetud.
2. Küünlad on kõik vahetatud.
3. Jagaja kaas üle kontrollitud ja puhastatud.
4. Rootor üle kontrollitud ja testriga mõõdetud.
Julgeks väita et, küünlad olid natuke tahmased
Üks tuttav julges väita et, ehk on käigukasti asendi andur.
Teine jälle väidab et, kui oleks asendi andur siis ei vahetaks käike ära...
Kuna ei ole enne Mercedesega kokku puutunud siis minul hakkab juba mõistus vaikselt otsa saama.
Ei oska seda mõõta ja ma arvan et, mul pole selleks vastavat tööriista
Või on selleks mõni lihtsam viis ?
Süüde on üle vaadatud.
1. Juhtmed üle käidud ja testriga mõõdetud.
2. Küünlad on kõik vahetatud.
3. Jagaja kaas üle kontrollitud ja puhastatud.
4. Rootor üle kontrollitud ja testriga mõõdetud.
Julgeks väita et, küünlad olid natuke tahmased
Üks tuttav julges väita et, ehk on käigukasti asendi andur.
Teine jälle väidab et, kui oleks asendi andur siis ei vahetaks käike ära...
Kuna ei ole enne Mercedesega kokku puutunud siis minul hakkab juba mõistus vaikselt otsa saama.