02-07-2014, 10:22 AM
Tänud! Mõtlemisainet natuke mulle.
Tegelt ma selle ml400 otsa seetõttu sattusin, et ei olnud lihtsalt sobivas hinnaklassis teistsuguseid. Otsisin tegelikult korea mercedest, kuid need millegipärast tükk maad kallimad.
Küünaldega, tundub, et probleeme pole, need tulevad lihtsalt välja.
Imelik, et EGR viga on aga turbod küll järelt ära ei kao, mõtlesin EGR'i lihtsalt pimedaks teha, kuid ei ole veel süvenenud, kas lihtsalt mehhaanilisest lähenemisest sellisel masinal piisab?
Kas pihustialuste seibide teema on see, mille puhul peaks õlitase hakkama tõusma?
Tegelt ma selle ml400 otsa seetõttu sattusin, et ei olnud lihtsalt sobivas hinnaklassis teistsuguseid. Otsisin tegelikult korea mercedest, kuid need millegipärast tükk maad kallimad.
Küünaldega, tundub, et probleeme pole, need tulevad lihtsalt välja.
Imelik, et EGR viga on aga turbod küll järelt ära ei kao, mõtlesin EGR'i lihtsalt pimedaks teha, kuid ei ole veel süvenenud, kas lihtsalt mehhaanilisest lähenemisest sellisel masinal piisab?
Kas pihustialuste seibide teema on see, mille puhul peaks õlitase hakkama tõusma?