01-07-2014, 10:44 PM
Miks on vaja aretada ja leiutada? Kui see on hobi, siis saan aru ja kiidan takka.
Kui see on teadmatus, siis küsi abi esinduselt (Star...)
Kui on asi säästlikuses, siis tasuks 400 CDI mootorist kaarega mööda käija.
400 CDI kohta kehtib kuldreegel - kallist asja odavalt osta on on väga kulukas.
Miks ei võiks läheneda asjale nii, nagu selle tootja on ette näinud? Lasta autol öelda, mis tal öelda on.
Natuke naljakas on vaadata, kuidas "elektriautosid" põlveotsas "testitakse".
V8 400 CDI ei käivitu üldse, kui on selline tagasivoolu "leke" nagu pildid on R6-l.
Ja kui EGR loeb vea, viskab sõidu ajal turbo tagant ära, sama drossklapi veaga.
Ja küünalde peasade keermed vaata ruttu üle!
Täpselt sama jutt on pihusti aluste seibide kohta!
Vaheta need profülaktika mõttes ära, 400 CDIl on see isetehes 2h töö. (Kindlasti uued orig. poldid ka lisaks seibidele).
Kui see on teadmatus, siis küsi abi esinduselt (Star...)
Kui on asi säästlikuses, siis tasuks 400 CDI mootorist kaarega mööda käija.
400 CDI kohta kehtib kuldreegel - kallist asja odavalt osta on on väga kulukas.
Miks ei võiks läheneda asjale nii, nagu selle tootja on ette näinud? Lasta autol öelda, mis tal öelda on.
Natuke naljakas on vaadata, kuidas "elektriautosid" põlveotsas "testitakse".
V8 400 CDI ei käivitu üldse, kui on selline tagasivoolu "leke" nagu pildid on R6-l.
Ja kui EGR loeb vea, viskab sõidu ajal turbo tagant ära, sama drossklapi veaga.
Ja küünalde peasade keermed vaata ruttu üle!
Täpselt sama jutt on pihusti aluste seibide kohta!
Vaheta need profülaktika mõttes ära, 400 CDIl on see isetehes 2h töö. (Kindlasti uued orig. poldid ka lisaks seibidele).
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”