01-07-2014, 09:36 PM
Tere.
Igapäevaselt auto detailidega tegeledes teame juba visuaalselt, milline ketas on kulunud, et tuleks vahetada ja milliste ketastega võib veel edasi sõita. Ka olid kettad täiesti võrdselt kulunud ja kliendi sõnul pidurdamisel vibratsiooni polnud. Seega polnud nad ka kõverad.
Kommentaari teise osa vastus, mis vahet on autoservisel kui ta on lammutuses või eraldi. Võib-olla oskad seletada?? Meie juures käivad ka teised uuemad autod ja probleeme pole. Nähtavasti on töö kvaliteedi ja hinna suhe tasakaalus.
Igapäevaselt auto detailidega tegeledes teame juba visuaalselt, milline ketas on kulunud, et tuleks vahetada ja milliste ketastega võib veel edasi sõita. Ka olid kettad täiesti võrdselt kulunud ja kliendi sõnul pidurdamisel vibratsiooni polnud. Seega polnud nad ka kõverad.
Kommentaari teise osa vastus, mis vahet on autoservisel kui ta on lammutuses või eraldi. Võib-olla oskad seletada?? Meie juures käivad ka teised uuemad autod ja probleeme pole. Nähtavasti on töö kvaliteedi ja hinna suhe tasakaalus.
(01-07-2014, 08:57 PM)umbellatus Kirjutas: vabandust aga sellist mõistet pole olemas nagu "normaalne kulumisaste.
kas ketaste paksus sai mõõdetud ja võrreldud tehase poolt antuga?
kui ketas on kulunud piirini, läheb ketas vahetusse ja jutul lõpp.
Piduritega ei mängita!
Täitsa nõus et vajadusel küsida kelleltki veel hinnapakkumine aga W221'ga autolammutusse remonti minna??!!
(30-06-2014, 11:05 PM)MbLammutus Kirjutas: Ka kettad olid veel normaalses kulumisastmes.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236