27-06-2014, 11:06 AM
Ise küsin, ise vastan.
Padjad vahetatud ja masin oleks justkui uus, enne just mõtlesin, et vanal audi a6'l on mercedese ees vähemalt 1 eelis, et vaikne on, kuid selgus, et see ei vasta tõele.
Töö iseenesest ei ole hirmus. Minul kulus kõige rohkem aega vasakpoolse padja ühe alumise mutri eemaldamiseks, see on sellise koha peal, et tavalise padrunikomplektiga on väga keeruline sinna ligi pääseda. See oligi asja juures kõige vaevarikkam.
Töö käik võiks lühidalt olla selline: logarid alt ära, padjamutrid lahti (all 16mm, üleval 18mm), mootorit kergitada, padjakandurid ploki küljest lahti (E12) padjad vahetusse ja vastupidises järjekorras kokku tagasi.
Mina eemaldasin paremaks ligipääsuks vasakul pool alumiiniumist õhuvõtutorud ning paremal pool turbo geomeetria juhtmootori.
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
Töö iseenesest ei ole hirmus. Minul kulus kõige rohkem aega vasakpoolse padja ühe alumise mutri eemaldamiseks, see on sellise koha peal, et tavalise padrunikomplektiga on väga keeruline sinna ligi pääseda. See oligi asja juures kõige vaevarikkam.
Töö käik võiks lühidalt olla selline: logarid alt ära, padjamutrid lahti (all 16mm, üleval 18mm), mootorit kergitada, padjakandurid ploki küljest lahti (E12) padjad vahetusse ja vastupidises järjekorras kokku tagasi.
Mina eemaldasin paremaks ligipääsuks vasakul pool alumiiniumist õhuvõtutorud ning paremal pool turbo geomeetria juhtmootori.