21-06-2014, 12:46 AM
Bilstein Sport amordid (lühemad kui tavaamort) + madaldusvedrud (W124/R129 vedrud sobivad kui neilt relakaga mõni tiir maha lasta, seda tasux teha veerandi või poole keeru kaupa lõigates ja alla proovides, et kõrgus hea saax)
See on odavamatest variantidest parim. Kui väga head tulemust tahad, siis GC coiloverid, aga need ilmselgelt ületavad sinu hinnaklassi mitmekordselt.
Arvestama pead veel sellega, et tagavedrusid on väga lihtne vahetada, keerad õõtsa sisemise poldi lahti ja lased tasakesi pinge maha (olles eelnevalt tungi õõtsa alla pannud). Esivedrude vahetamisex on aga spetsiaalset tõmmitsat vaja või asi võib lõppeda surmaga, kuna esivedrud on väga suure pinge all ja kergelt väljapoole kaardus, nii et valesti eemaldades võivad rattakoopast välja lennata.
http://www.youtube.com/watch?v=Qq0KyuNkvy4
http://www.amazon.com/Telescopic-Spring-...B00G1RXGIO
Ja isegi õiget tõmmitsat kasutades tasub ettevaatlik olla, nagu järgnevast videost näha:
http://www.autoblog.com/2013/02/03/this-...sor-fails/
Kui odavaimat madaldust tahad, vea paari kolme 100+ kg-st sõpra kaasas.
See on odavamatest variantidest parim. Kui väga head tulemust tahad, siis GC coiloverid, aga need ilmselgelt ületavad sinu hinnaklassi mitmekordselt.
Arvestama pead veel sellega, et tagavedrusid on väga lihtne vahetada, keerad õõtsa sisemise poldi lahti ja lased tasakesi pinge maha (olles eelnevalt tungi õõtsa alla pannud). Esivedrude vahetamisex on aga spetsiaalset tõmmitsat vaja või asi võib lõppeda surmaga, kuna esivedrud on väga suure pinge all ja kergelt väljapoole kaardus, nii et valesti eemaldades võivad rattakoopast välja lennata.
http://www.youtube.com/watch?v=Qq0KyuNkvy4
http://www.amazon.com/Telescopic-Spring-...B00G1RXGIO
Ja isegi õiget tõmmitsat kasutades tasub ettevaatlik olla, nagu järgnevast videost näha:
http://www.autoblog.com/2013/02/03/this-...sor-fails/
Kui odavaimat madaldust tahad, vea paari kolme 100+ kg-st sõpra kaasas.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!