19-06-2014, 05:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2014, 07:14 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
Kuna W201 coiloverid on hetkel liiga kallid ja õhkvedrustus ka samasse hinnaklassi jääb, siis vaja kuidagi targemalt ja odavamalt läbi ajada. Ning originaalvedrusid makitaga näpistada on ka õudne.
Internet on jaganud infot, kuid mitte piisavalt.
Kõige rohkem huvitab mind just vedrude teema. Kas R129/W124 vedrud sobiksid pesadesse? Kuna madaldamisel vajaks niikuinii jäikust, siis vaataks just neid. Või oleks W201 enda madaldusvedrud targem valik?
Kui ette panna E36 coilover ja muuta süsteem vedru+amort koos, kas vedrustuse geomeetria kannataks väga palju? Või kuidas see võiks toimida http://www.ebay.de/itm/TA-Technix-SportF...1e831323d9 ?
Taha saaks panna Ford Rangeri amordid, mis oluliselt lühemad, kui W201 originaalid.
On keegi Eestis üldse sellega rohkem kursis või pean välismaa info peale lootma?
Internet on jaganud infot, kuid mitte piisavalt.
Kõige rohkem huvitab mind just vedrude teema. Kas R129/W124 vedrud sobiksid pesadesse? Kuna madaldamisel vajaks niikuinii jäikust, siis vaataks just neid. Või oleks W201 enda madaldusvedrud targem valik?
Kui ette panna E36 coilover ja muuta süsteem vedru+amort koos, kas vedrustuse geomeetria kannataks väga palju? Või kuidas see võiks toimida http://www.ebay.de/itm/TA-Technix-SportF...1e831323d9 ?
Taha saaks panna Ford Rangeri amordid, mis oluliselt lühemad, kui W201 originaalid.
On keegi Eestis üldse sellega rohkem kursis või pean välismaa info peale lootma?