19-06-2014, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2014, 01:20 AM ja muutjaks oli urraa.)
#Küsimus 1: Tere, selline probleem, et sõitsin rahulikult maanteel 110ga, kui ühtäkki Tallinna piiri lähistele jõudes märkasin, et viies käik ei taha kuidagi välja tulla. Jõuga muidugi tuli. Seejärel ei tahtnud neljas sisse minna. Nu**ides läks. Kokkuvõtvalt ei läind ükski käik vägistamata ja raginata sisse.
Tegelikult vist sidur natuke lahutas, sest kui pedaal alla lükata käis autos mingi vibra läbi (nagu siis kui mõnikord liiga suure hooga pedaal üles lasta).
Hiljem selgus toimiv süsteem: igale käiguvahetusele kaks sidurit. Ehk siis 2. käigult kolmandale vahetades sidur alla kui käik välja võtta. Siis pedaal üles. Ja uuesti alla, et kolmas sisse panna (sitaks kiiresti tuleb teha).
Siduripedaal tuleb üles. Samas vist väiksema survega kui enne.
Ühesõnaga, mis täpselt läbi on, palju jupid lähevad ja mitu töötundi oleks töö?
Asjaga väga kiire. Väga tänulik asjaliku vastuse eest.
#Küsimus 2: Juba enne oli mingi värk, et vahel käike vahetades/sidurit libistades käis mingi kriuks. Kas see on siduri või käimakasti hääl ja mida see hääl näitab, et läbi on?
EDIT: Käisin pärast seda kui auto oli 20m seisnud uuesti sõitmas. Kõik töötas. Käigud läksid sama kergelt kui muiste, nagu uus. WTF? Enne vea tekkimist polnud ka ühtki hoiatust nagu sellel autol kombeks. Käigud käisid kergelt ja kaunilt.
Tegelikult vist sidur natuke lahutas, sest kui pedaal alla lükata käis autos mingi vibra läbi (nagu siis kui mõnikord liiga suure hooga pedaal üles lasta).
Hiljem selgus toimiv süsteem: igale käiguvahetusele kaks sidurit. Ehk siis 2. käigult kolmandale vahetades sidur alla kui käik välja võtta. Siis pedaal üles. Ja uuesti alla, et kolmas sisse panna (sitaks kiiresti tuleb teha).
Siduripedaal tuleb üles. Samas vist väiksema survega kui enne.
Ühesõnaga, mis täpselt läbi on, palju jupid lähevad ja mitu töötundi oleks töö?
Asjaga väga kiire. Väga tänulik asjaliku vastuse eest.
#Küsimus 2: Juba enne oli mingi värk, et vahel käike vahetades/sidurit libistades käis mingi kriuks. Kas see on siduri või käimakasti hääl ja mida see hääl näitab, et läbi on?
EDIT: Käisin pärast seda kui auto oli 20m seisnud uuesti sõitmas. Kõik töötas. Käigud läksid sama kergelt kui muiste, nagu uus. WTF? Enne vea tekkimist polnud ka ühtki hoiatust nagu sellel autol kombeks. Käigud käisid kergelt ja kaunilt.