11-06-2014, 10:45 AM
Kõige tõenäolisemalt on kang vigane, täpsemalt vasaku suunalüliti klemm on liiga suurest vasaku suuna näitamisest ära väsinud ja jääb pidevalt ühendusse. MB-l on süsteem selliselt lahendatud, et vasaku ja parema suuna signaal liigub kangist välja samu juhtmeid pidi, erinevuseks on ainult takistus. St vasaku suuna puhul käib signaal läbi takisti ja parema suuna puhul otse. Sellest ka efekt, et kui parem suund sisse lülitada, siis vasak kustub ära.
Lahenduseks on kangi vahetus. Soovitaks kindlasti uut kangi, kuna kasutatud kangi puhul võib viga varsti tagasi olla. Teoorias peaks olema võimalik ka kontakte parandada, kuid see eeldaks ikkagi vajalikku materjali uute kontaktide jaoks.
Lahenduseks on kangi vahetus. Soovitaks kindlasti uut kangi, kuna kasutatud kangi puhul võib viga varsti tagasi olla. Teoorias peaks olema võimalik ka kontakte parandada, kuid see eeldaks ikkagi vajalikku materjali uute kontaktide jaoks.