04-06-2014, 05:40 PM
(03-06-2014, 10:11 PM)Martti.S Kirjutas: Lesvenis muu jutu käigus küll mainiti, et 210 puhul igaastastest roostetõrjest ei pääse, aga...Roostetõrje on üks asi (mis on mul küll tegemata), aga teine asi on iga-aastased keretööd. Pigem paneb imestama, et kas pole tõesti keegi korralikku keretöid pakkuva firma peale sattunud, kes suudaks pikemaks ajaks rooste taasilmumisele piiri panna või on tõesti korralik töö nii kallis, et seda 10+ aasta vanustel autodel enam ette ei võeta. Aga eks näis, küsin mõnest mainekamast kohast hinnapakkumise. Kui lööb oimetuks, eks siis tuleb midagi muud välja mõelda..
(04-06-2014, 08:51 AM)canyondrift Kirjutas: See mis 210 ennast väljast näitab on köömes, visake pilk korraks põhja alla - kohtadesse kus on veel "kereliim" peal...Loomulikult on varjatud kohtades ja põhja all ka roostet, see lihtsalt ei riiva igapäevaselt silma. Kusjuures mul on kapott üks vähestest kohtadest, kuhu vaatamata kivitäketele roostet tekkinud peaaegu et polegi.
210 on oma värvikatte poolest väga armetu, plekk on võetud ka viimane odavuselt mis vähegi saab (korrosioonikindlus tuleb ka pleki enda koostisest). Paratamatu on sellel autol roostetamine, võtkem näiteks kapott, vaadake seda poolviltu kuskil vilus või katust... Roosteämblikud on ronindud värvikatte alla ja need pole tingitud isegi mitte kivitäketest niiet 210 suudab roostetada ka sealt kust ei tohiks. Kõige sürrim mida näinud olen on katusesse roostetanud auk suvalisse kohta.
Kes keretöid väga ette ei taha võtta iga aasta, siis tuleb autot talviti pesta, ilmselt panna koopaservadele läbipaistev kaitsekile ja keretööde alguses kasutada liivapritsi mitte enam relakat või muud säärast pöördliikumist. Edasi kõik roostesurmad, lihvimised, epokrundid ja parajad kihid kõike ja siis vast jääb mingiks ajaks pidama... Survepesuriga pesemine igasuugustest vahedest tuleb ära unustada ja regulaarselt külastada näiteks Krowni kes autole põhjaaluse kerevahatuse teeb ning ka ustesse ja liistude alla uue kihi laseb (kui toote reklaam ikka tõele vastab oma ronivusomadustega )
Ise oleme üles ehitanud ühe W210-i mis soome talve pidas 2a vastu, edasi ei tea kuna alles see talv sõitis üks rekka selle auto mahakandmisele. Pildid sellest töökäigust: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...327?page=2
Oranz kraam on pliioksiid, kasutatakse laevaehituses - sama hea mis tinatamine.
Kui palju sul muidu selle S210 tegemine aega võttis? Kuna ilmselgelt on tegemist oma teenuse reklaamiga, siis muu jutuga jätkame ehk privas..