02-06-2014, 11:40 AM
Vaneo on tehtud a-klassi baasil. A-klassile saab kiirushoidiku panna ainult juhul kui on tegu automaatkastiga mudeliga. Automaadiga on lihtne, kang külge ja juhtmed rooli tagant, mootori juhtmooduli pistikusse ning stariga aktiveerida.
Küsisin kunagi Silberautost sama küsimust ning vastati et saab küll, pole mingit probleemi. Kui kang ostetud ja küljes oli öeldi et ei saa, küsiti veel saksamaalt üle ja selgus et pole sellist võimalust ette nähtud. Tegu oli siis 170 cdi-ga
Viskasin MOBILE.de müügisolevatele vaneodele pilgu peale, kuulutuste järgi leiab küll diisli, manuaali ja püsikkirushoidiku kombinatsiooni kuid piltidel juhtkangi ei paista. Bensukat ja manuaali on küll koos kangiga näha. Bensukal sai vist sellisel juhul kangi panna kui juhtplokiga kick downi signaali andev andur ühendatud on, või selle ühendamine on võimalik.
Küsisin kunagi Silberautost sama küsimust ning vastati et saab küll, pole mingit probleemi. Kui kang ostetud ja küljes oli öeldi et ei saa, küsiti veel saksamaalt üle ja selgus et pole sellist võimalust ette nähtud. Tegu oli siis 170 cdi-ga
Viskasin MOBILE.de müügisolevatele vaneodele pilgu peale, kuulutuste järgi leiab küll diisli, manuaali ja püsikkirushoidiku kombinatsiooni kuid piltidel juhtkangi ei paista. Bensukat ja manuaali on küll koos kangiga näha. Bensukal sai vist sellisel juhul kangi panna kui juhtplokiga kick downi signaali andev andur ühendatud on, või selle ühendamine on võimalik.
ootan diskussiooni