26-05-2014, 09:34 AM
(26-05-2014, 08:47 AM)Stivoo Kirjutas: okei, aga kui kaua selline protsess võiks aega võtta. no nagu selles mõttes, et kuna ma võiks lõpuks aru saada, et lootusetu ja see variant ei aita vms !?
Kui piinasid seni, kuni enam üldse ei liikunud, siis ühest akutäiest voolust ei pruugi jätkuda.
Kõigepealt keera maha kütusefilter ja vala kütust täis. Kui filter on kaua vahetama, tasub kohe uus panna - paagipärast võib igasugust saasta koos viimaste kütusetilkadega tulla. Seejärel ava kõiki pihustitorusid pihustipoolsest otsast vähemalt ühe pöörde jagu ja hakka ketrama. Mida rohkem on paagis kütust, seda kiirem on protseduur.
Korraga kannatab starter kerida nii 15-sekundiliste lõikude kaupa. Kui hakkab tulema elektrilõhna, siis pea viieminutine paus. Pihustite torusid poel vaja kinni keerata - süsteemi kõrgsurveosa peab piisavalt.
Kui mutrite vahelt hakkab korralikult pritsima, hakka ükshaaval kinni keerama. Soovitavalt käivitamise ajal, siis hakkab see silinder kohe kaasa aitama ja saab pikemalt kerida.
Arvesta, et starter võib selle tegevuse käigus saada kuumarabanduse... Protseduuri hõlbustamiseks võib paaki kerge ülerõhu tekitada kompressoriga.