26-05-2014, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2014, 09:24 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-05-2014, 05:07 PM)JorgenP Kirjutas: ...
Igaljuhul, hetkel siis jääb valikusse 2.2 ja 3.0D, uurin turgu siis vastavalt. Tänud kõikidele abi eest.
Millest omakorda paljuparjatud 2,2 on saadaval mõistliku hinnaga oma seisukorra kohta, enamus diisleid on kõrgele mainele vastava hinnaga müügis.
Soovitan soojalt: tulles G2 pealt (olgu see nii priima, kui tahes), tundub ka täielik rääbis 124 üsna viisaka autona. Ehk oma prioriteetide paikaajamiseks katsu leida mõni tõesti heas korras isend ja sellega tunnetus paika saada. Siis on lihtsam hinnata väljavalitu tegelikku seisukorda.
Kuna siin juba filosofeeritakse, siis jätkan minagi. Olgugi G2 ja W124 sama ajastu autod, on nende klassivahe väga suur. Nagu Tauno ülalpool kirjutas: heastepeetud 124 kannatab täiesti võrdlust tänaste autodega. Ma vabandan golfarite ees, kuid G2 on tarbitav vaid väga spetsiifilistes oludes ning piiratud ajavahemike vältel. Kusjuures julgen oma esivanema kogemudtele toetudes väita, et läbiroostetamata kaheksakümendate diiselvolkar on odavaim auto pidamiskuludelt. Tõsi, mugavuse hinnaga...
(25-05-2014, 04:52 PM)Eero_S Kirjutas:(22-05-2014, 08:01 AM)hents99 Kirjutas: Mis jutt see nüüd siis on? Pigem just tugev ja lollikindel mootor, sest pole enam KE-jet`i peal.Mul sama küss, et mis jutt see nüüd on? Minu 3.2'ne talub küll väga hästi nii kuuma, kui kõike muud.
...
Neljaklapikaanega R6 puhul pole küsimus mitte selles, kas kaas lekkima hakkab, vaid ainult millal. Plokikaanetihendi vahetuseni jõuavad need kõik varem või hiljem. Hoolikal juhil võib õnnestuda sõita paarsada tuhat, hoolimatul juhil saabub vältimatu hiljemalt teisel keetmisel.
Kuhu soovitavad kaasfoorumlased pöörduda uuemate pritsete remondiks? KE-JETi ja karburaatori paneb häälde Hannes Speedsterist. Kes mõistab neid uuemaid vanaautosid?