16-01-2007, 04:26 PM
Novat, jälle targem. Sellest lähtuvalt ei tohiks ka 123 jupidega probleeme tulla (pikemas perspektiivis).
Kuskilt mäletan ka seda, et sl v slc-st tehti ju ka esimene ametlik mb rallikas, tollal siis ringraja oma, kui mu mälu mind ei peta siis oli see kas 4,5L mootoriga. Kui see õige on siis peaks ju W/R107 küll vastupidav olema (mida siiamaani ka praktika on näidanud) sest tollal tohtisid ralli autod tsiviilautodest erineda vaid mingi eriti väike protsent, mitte nagu praegu kus rallikal tsiviil autoga peale embleemi midagi pistmist pole, aga jah sell ajal kui tehti mingi muudatus ralli seerjas siis pidi see kajastuma kohe ka liini masinatel. Hea näide on sellest detsembri kuu TM-is kus seda aega on kirjeldatud lancia põhjal (väga põnev lugemine).
Kuskilt mäletan ka seda, et sl v slc-st tehti ju ka esimene ametlik mb rallikas, tollal siis ringraja oma, kui mu mälu mind ei peta siis oli see kas 4,5L mootoriga. Kui see õige on siis peaks ju W/R107 küll vastupidav olema (mida siiamaani ka praktika on näidanud) sest tollal tohtisid ralli autod tsiviilautodest erineda vaid mingi eriti väike protsent, mitte nagu praegu kus rallikal tsiviil autoga peale embleemi midagi pistmist pole, aga jah sell ajal kui tehti mingi muudatus ralli seerjas siis pidi see kajastuma kohe ka liini masinatel. Hea näide on sellest detsembri kuu TM-is kus seda aega on kirjeldatud lancia põhjal (väga põnev lugemine).
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look