18-05-2014, 01:13 PM
Kas 124ga ise sõitnud oled? Meeldis?
Ka parimal juhul on Su ostetav auto just täisealiseks saanud. Ehk loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord.
Osta auto, millel ühtegi häirivat viga pole. Roostetavad need kõik ja kuluosi peab ikka vahetama. Tehnika iseenesest on töökindel, kuid vanuse tõttu juba elukaare lõpuposas.
Minu hinnangul liiguvad vaid 80+ kW diislid sõidetavate hulka ja bensumootorid on kõik janused. Kuigi R6 isendid premeerivad seda janu päris hea dünaamika ja häälega.
R4 isendid on jaksitud ja õnnetud. R5 diislid käivad halva häälega ja turbota kitsa kaanega isend on lihtsalt laisk.
Täna on 124 oma hinnapõhjast läbi ja otsides keskmises hinnaklassis endale igapäevaautot, saab sama summa eest paremas seisus 210 või 203 (mis on tegelikult 124ga üsna võrreldav).
Kui 124 oma kiiksudega aga südame-(ja tagumiku)järgi on, siis liigub 1500 kandis aeg-ajalt päris asjalikke toorikuid, millest mõne tuhande euroga endale väga pikaealine ja pilkupüüdev sõiduvahend teha.
Ka parimal juhul on Su ostetav auto just täisealiseks saanud. Ehk loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord.
Osta auto, millel ühtegi häirivat viga pole. Roostetavad need kõik ja kuluosi peab ikka vahetama. Tehnika iseenesest on töökindel, kuid vanuse tõttu juba elukaare lõpuposas.
Minu hinnangul liiguvad vaid 80+ kW diislid sõidetavate hulka ja bensumootorid on kõik janused. Kuigi R6 isendid premeerivad seda janu päris hea dünaamika ja häälega.
R4 isendid on jaksitud ja õnnetud. R5 diislid käivad halva häälega ja turbota kitsa kaanega isend on lihtsalt laisk.
Täna on 124 oma hinnapõhjast läbi ja otsides keskmises hinnaklassis endale igapäevaautot, saab sama summa eest paremas seisus 210 või 203 (mis on tegelikult 124ga üsna võrreldav).
Kui 124 oma kiiksudega aga südame-(ja tagumiku)järgi on, siis liigub 1500 kandis aeg-ajalt päris asjalikke toorikuid, millest mõne tuhande euroga endale väga pikaealine ja pilkupüüdev sõiduvahend teha.