16-05-2014, 01:59 PM
CLK kui epuauto puhul tuleb mängu ka edevusfaktor. Viiesilindriline ei käi ei peast, ei persest. Ei edasi ega kaunikõlaliselt. R6 on vähemalt mõnusa häälega, eriti kui summutit veidi järele aidata.
CLK puhul on siiski veel üks oht: R6diisel on raske. Ning raske nina, kerge auto ja tagavedu teevad kokku kompoti, mille juhitavus annab palju tööd nii stabiilsuskontrollile kui päästeametile.
Ehk kaalumise koht: mis on oluline. Rahalises mõttes R5-l mingeid olulisi eeliseid ei ole. R6 annab enam otsesõidurõõmu. R4 annab paremini tasakaalus auto, eriti bensutoitelisena.
Kasutatud auto puhul loeb enam konkreetse isendi ajalugu ja seisukord, kui mingi üldine taust. CLK kui noortele suunatud epuauto puhul tuleb arvestada, et mitte iga isendi soetanu ei suutnud teha vajalikke hooldusi (mitte ainult meil ei punnitata liisida ülejõukäivate kohustustega soetusi). Ehk kontroll ja veel kord kontroll.
CLK puhul on siiski veel üks oht: R6diisel on raske. Ning raske nina, kerge auto ja tagavedu teevad kokku kompoti, mille juhitavus annab palju tööd nii stabiilsuskontrollile kui päästeametile.
Ehk kaalumise koht: mis on oluline. Rahalises mõttes R5-l mingeid olulisi eeliseid ei ole. R6 annab enam otsesõidurõõmu. R4 annab paremini tasakaalus auto, eriti bensutoitelisena.
Kasutatud auto puhul loeb enam konkreetse isendi ajalugu ja seisukord, kui mingi üldine taust. CLK kui noortele suunatud epuauto puhul tuleb arvestada, et mitte iga isendi soetanu ei suutnud teha vajalikke hooldusi (mitte ainult meil ei punnitata liisida ülejõukäivate kohustustega soetusi). Ehk kontroll ja veel kord kontroll.