15-05-2014, 10:33 AM
See auto vist õlisurvet ei näita? Või annab numbri ette küsida käivitamise ajaks?
Ehk enne lammutamist tasuks vaadata, palju see õlisurve tegelikutl on. Kuigi ketipinguti peaks jääma surve alla ka ilma õlita, siis alati seda ei juhtuvat.
Kui rõhk on olemas, kuid ragin siiski käib, on põhjus muus. Kui ragin kaob koos õlirõhu hilise tõusuga, on ragin vaid tagajärjeks, probleem on õlirõhu hilises tekkimises. Mida omakorda võib põhjustada mitu erinevat riket. Kuid neid kõiki ravitakse mootori lahkamisega.
Teoorias on võimalik, et kett on küll kulunud, kuid mitte veel sedavõrd, et lärmaks kogu aeg. Praktikas peaks säärase keti Lesven või mõni muu MB alal pädev koht tuvastama kergesti.
Ehk enne lammutamist tasuks vaadata, palju see õlisurve tegelikutl on. Kuigi ketipinguti peaks jääma surve alla ka ilma õlita, siis alati seda ei juhtuvat.
Kui rõhk on olemas, kuid ragin siiski käib, on põhjus muus. Kui ragin kaob koos õlirõhu hilise tõusuga, on ragin vaid tagajärjeks, probleem on õlirõhu hilises tekkimises. Mida omakorda võib põhjustada mitu erinevat riket. Kuid neid kõiki ravitakse mootori lahkamisega.
Teoorias on võimalik, et kett on küll kulunud, kuid mitte veel sedavõrd, et lärmaks kogu aeg. Praktikas peaks säärase keti Lesven või mõni muu MB alal pädev koht tuvastama kergesti.