12-05-2014, 10:19 AM
Kas sellel mootoritüübil on ka etteande pumba sees klapid mis peaksid kütust ainult ühtepidi läbi laskma?
See ei ole enam normaalne - vahetan uuesti plunseripealsed tihendid ära ja seekord panen ka uued vaskseibid, siis loen pumbamajanduse korras olevaks (see on ju kõrgeim koht) enne käima minemist - pump ju mingit märkimisväärset survet ei taha et käima minna - peaasi et kamber kütust täis oleks ja asi plunseriteni jõuaks.
Uued torud on küljes ja õhku ei paista kuskil sees olevat, ei jookse ka kuhugi ainult kui enne jämefiltrit olevasse torru (pidi olema normaalne 90% autodel)
Teine küsimus oleks väheke käimise mõttes - järsku on hakanud üks pihusti kuidagi imelikku häält tegema mootoris, nagu saale oleks ära vms, peksab räigelt ja ajab EGR-i avast musta suitsu. Kas pihusti on lahti asendisse jäänud või pumbas mingi kala? Igasse torru nagu tuleb kütus korralikult, aga kui võrrelda vigase silindri veidi lahti keeratud toru ning teist silindrit, siis vigasel silindril kipub pihusti ümbert kuidagi vahutama, korras silindril pillub aga suure kaarega piiskasid välja. Kas tõesti suudab pihusti sellist tagumist teha või on midagi totaalselt paigast?
Kui kapoti all peadpidi olles gaasi anda siis on näha etteande pumba juurest kas kiirendatud kütusevoolu või midagi säärast, aga läbipaistev kütusetoru muudab hetkeliselt värvi nagu jookseks seal sees hästi väikesed õhumullid või midagi säärast.
See ei ole enam normaalne - vahetan uuesti plunseripealsed tihendid ära ja seekord panen ka uued vaskseibid, siis loen pumbamajanduse korras olevaks (see on ju kõrgeim koht) enne käima minemist - pump ju mingit märkimisväärset survet ei taha et käima minna - peaasi et kamber kütust täis oleks ja asi plunseriteni jõuaks.
Uued torud on küljes ja õhku ei paista kuskil sees olevat, ei jookse ka kuhugi ainult kui enne jämefiltrit olevasse torru (pidi olema normaalne 90% autodel)
Teine küsimus oleks väheke käimise mõttes - järsku on hakanud üks pihusti kuidagi imelikku häält tegema mootoris, nagu saale oleks ära vms, peksab räigelt ja ajab EGR-i avast musta suitsu. Kas pihusti on lahti asendisse jäänud või pumbas mingi kala? Igasse torru nagu tuleb kütus korralikult, aga kui võrrelda vigase silindri veidi lahti keeratud toru ning teist silindrit, siis vigasel silindril kipub pihusti ümbert kuidagi vahutama, korras silindril pillub aga suure kaarega piiskasid välja. Kas tõesti suudab pihusti sellist tagumist teha või on midagi totaalselt paigast?
Kui kapoti all peadpidi olles gaasi anda siis on näha etteande pumba juurest kas kiirendatud kütusevoolu või midagi säärast, aga läbipaistev kütusetoru muudab hetkeliselt värvi nagu jookseks seal sees hästi väikesed õhumullid või midagi säärast.